ZeroHour Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Jeg har et lite problem! Jeg får ikke overført sanger til spilleren. Jeg har sittet med MediaSource en stund nå, men får det ikke til! Hvordan får jeg sangene over TIL spilleren? Er det noen som kan gi meg en kort gjennomføring? Har lastet ned notmad explorer også, men den finner tilsynelatende ikke spilleren. Kanskje det er noe galt!? Det er ikke noe galt med tilkoblingen til spilleren, tror jeg, for spilleren skrur seg på og det kommer lyder i windows når jeg setter i usb-kabelen. Enten er det spilleren/softwaren det er noe galt med eller så er det jeg som gjør noe galt! Ser ikke helt hva jeg kan ha gjort galt men... Argh! Nå har jeg sittet i flere timer her! Se på klokka! Jeg vil ha en løsning snart. Er det noen som har tlf.nr. eller mail-adr. til creative-norge? Det står ikke på siden deres! Endret 14. desember 2003 av ZeroHour Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ok her er noen tips: alt info finner du på nomadworld.com på den norske siden fins det ingenting. anbefaler at du sletter alle driverne som du har fått fra cd'en og heller nedlaste de fra den nevnte siden, der ligger de nyeste og de mest oppdaterte driverne innstaller og restart datan og se hva som skjer etter det, går ikke det da så gå på den aktuelle siden og sender email om hjelp, det er mail adresse på siden og du får ikke norsk hjelp men svensk tror jeg. prøv å gjør de greiene i den rekkefølgen så tror jeg nok det skal ordne seg. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå