Patteyh Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Heisann! Min bestefar vil la meg låne bilen hans så ofte jeg vil, men jeg sliter med å finne informasjon om jeg kan bruke bilen i Norge. Har prøvd å se gjennom både Skatteetaten og Vegvesenet sine sider. Kan jeg låne bilen hans så ofte jeg vil og kjøre den i Norge eller må dette meldes fra til Tollvesenet/Skatteetaten hver gang? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 https://www.dinside.no/motor/kjor-avgiftsfritt-i-25-dager/61239176 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Tror mange gir f i 25 dagers regelen, ser en del polsk registrerte biler her jeg bor og de har vært her i flere år. 4 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Hehe, samme ser jeg. Men kan bli dyrt om de kan bevise at utlendingene har kjørt for lenge med bilene sine i norge. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Tror mange gir f i 25 dagers regelen, ser en del polsk registrerte biler her jeg bor og de har vært her i flere år. Men er de registrert bosatt i Norge? Det er en liten forskjell ute og går der... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Tror mange gir f i 25 dagers regelen, ser en del polsk registrerte biler her jeg bor og de har vært her i flere år. Men er de registrert bosatt i Norge? Det er en liten forskjell ute og går der... Om de ikke er registrert boende i Norge, men har likevel bodd her i flere år, så har de vel noen helt andre problemer ? Lenke til kommentar
toffo Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Tror mange gir f i 25 dagers regelen, ser en del polsk registrerte biler her jeg bor og de har vært her i flere år. Men er de registrert bosatt i Norge? Det er en liten forskjell ute og går der... Om de ikke er registrert boende i Norge, men har likevel bodd her i flere år, så har de vel noen helt andre problemer ? Nei, er du EU/EØS-borger er det fri flyt. Så f.eks. polakker, litauere, ungarere etc, kan bo i Norge i årevis uten problemer så lenge de er registrert hos politiet enten som arbeidstakere eller selvstendig næringsdrivende (eller i familie med en slik). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå