Fotoskrulla Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Langevågsholmane Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Er det mon et fiskehus eller bådhus ? ser hyggeligt ud ..dejligt med vandet i forgrunden Var I ude og sejle ? Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Fint bilde fra Langevågen, var der en del I tiden jeg bode og jobba på Fiskerstrand. Men det er lenge siden nå. mvh Keshav Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Dette har du tatt fra båt, var dere på fisketur? Tydeligvis mange små perler i skjærgården rundt hjembyen din. Litt synd om huset bare står der og forfaller. Du har fanget motivet fint med en dekorativ himmel, helt likt det vi hadde her tidligere i dag. Kanskje bitte litt mer hav til venstre i bildet ville gjort seg, men blir vel kun snakk om smak og behag. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Steikje! Her rodde jeg for mange, mange år siden som liten guttunge i en lysegrønn færing, ofte før skoletid. Noen ganger for å trekke teiner, andre ganger i mørke høstkvelder for å rake krabber. Holmen og "naustet" minner meg om Massholmen - vi sa "Marsholmen". Det naustet er nok brutt ned for flere år siden, så jeg tipper motivet ditt er Svinholmen. Takk for bidrag til gode minner! -bj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg