Gå til innhold

STALKER Oblivion Lost

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om STALKER? jeg har lest noen previews og det virker ultra fett. :D det er dag og natt sykluser og værsykluser, veldig bra grafikk, ragdoll effekter, fysikk motor, du kan bevege deg fritt på et 30km stort område. (de mente vel kvadratkilometer). du må spise, sove og drikke. Det skal være bra AI og ikke lineært gameplay. det virker bare døds tøft. Det vil faktisk komme en versjon med low res gfx og en med high res :D. Det er også flere forskjellige kjøretøy.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare for å si det, de har ikke gått for å gjennskape orådet rundt sernobyl korekt. Hvise steder er kanskje som de skal være (sån som selve sernobyl) men de går heller for å lage et område som er så spillbart som mulig, altså spenende.

Er ikke helt enig her....

I følge en preview jeg leste, så er hele 60% av Tsjernobyl gjenskapt til så og si den minste deltalj. Crewet bak spillet har vært på "besøk" flere ganger, for å filme, ta bilder og drive generell research.

Noe annet som imponerer meg er hvort stort spillet blir. Vi snakker om tre (3) mil med baner, noe som lover bra for multiplayeren.

AI`en kommer også til å bli utrolig bra, visst man skal tro det som loves. De vurderer situasjoner på en helt ny måte, blant annet hvordan de skal oppføre seg ovenfor deg.

Eksempel: Du er bevæpnet med en AG3, mens han kun har en pistol. Dersom du da ber de om hjelp, så kommer de (selv om de er fiendtlig innstilt) til å hjelpe deg. Likevel kommer de hele tiden til å ha i bakhodet at de på ett eller annet tidspunkt skal ta knekken på deg, og stjele det du har av verdisaker. Visst situasjonen er omvendt, hvor du har pistol, og han ag3, så vil han for det første nekte å hjelpe deg, og i tillegg angripe deg visst du har noen verdifulle gjenstander.

Ser så utrolig fram til dette spillet! Hele stemningen på spillet virker fantastisk, og grafikken utrolig. Teksturene er helt sinnsvake!

Rag doll "motoren" virker utrolig bra (i motsettning til spill som Raven Shield), og man har også muligheten til å kjøre biler.

Gleder meg også til å spille "Mutants vs humans" i multiplayer modus :dribble:

Lenke til kommentar
Gleder meg til Mai 2004. :thumbs: tror det vil konkurere LITT med hl2 kanskje. faktisk så har dette spillet mer DX9 effekter enn hl2 og Doom3 og den sterkeste grafikk motoren av alle tror jeg. den kan klare opptil 2millioner poly hvis den har rett maskinvare. Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Får litt deja vu nå. Tenker på ei stund før Black & White kom ut.

Det ble også ekstremt hypa i flere mnd før release.

Det skulle også være fantastisk, the game to conquer all games, fantastisk creature AI, bedre grafikk enn noensinne, spillet som kom til å forandre verden.

Så var det bare et crappy RTS spill med en tamagotchi på kjøpet.

Lenke til kommentar

Det står mye om det i den første posten. Det er somsagt et fps med litt rpg og det er ikke bare et standard fps, du må spise og drikke ettersom du blir sulten og tørst, alle de andre stalkerne har ai og tenker seg om over hva de bør gjøre, og ja de var der to ganger og filma og tok bilder og har gjenskapt mye av området helt sånn som det var. Og så er det sånn at "kan du se dit kan du gå dit". Det lover hvertfall bra. håper vi ikke får et nytt unreal 2. anbefaler alle som ikke har gjort det å laste ned high res filmene og se dem.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hva dette krever?

Har:

amd xp 2600+ (throughbreed)

Geil pc 3200 512mb ddr

Sapphire radeon 9800 PRO 128mb

Asus a7n8x deluxe

Hvis det trengs kan jeg spe på med 512mb ekstra.

Slutt og syt. Du klarer det helt fint!

Men mener dere at det kommer to versjoner, en m3ed high res og en med low res? Litt space, eller? :ermm:

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt siden mai i 2002; dette er spillet over alle spill jeg venter på. ( bare se denne posten )

Egentlig hadde jeg ventet å spille det nå, for antatt release i mai 2002 var i november i år...men nei da! Men det kommer i mai, og jeg skal overleve til da.

Som jeg sa i gameinfo'n jeg lagde ifjor:

S.T.A.L.K.E.R. will be the best game of 2003. Sounds heavy? Well, if GSC doesen't change their minds and make a minigolf game instead, this game should be one of the top contenders for next years christmas rush.

This game will be something really special. It is a first-person/3rd-person tactical shooter/roleplaying game on a scale never seen before in these kind of games.

The story is set in the not too distant future, after a second accident at the Chernobyl power plant. This accident has created a zone with many strange beings and anomolies. The story sounds intriguing enough, you can read the whole story at the official site.

:thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...