AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Hei! lurer på om det er vanlig å ha blemmer bak i svelget/ganen? Har hatt det en stund. Var hos legen for ca en måned siden siden jeg plutselig fikk pustevansker (hatt det tre måneder nå, vet enda ikke hva det er), og hun kikket i svelget kjapt men sa at det så greit ut (vet ikke om hun så blemmene). Bare lurte på om noen andre her har det? Anonymous poster hash: 0fba4...737 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2018 Forfatter Del Skrevet 22. april 2018 Er ikke i ganen altså, skrev feil. I svelget. ikke på mandlene. Ikke halsbetennelse (har hatt det før). Bare lurer på om det er vanlig... Sikkert ikke sammenheng med pusteproblemene? Anonymous poster hash: 0fba4...737 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2018 Forfatter Del Skrevet 22. april 2018 De vanligste symptomene på kreft i strupehodet er: heshet eller forandringer i stemmen som ikke går over på et par uker irritasjon eller følelse av å ha et fremmedlegeme i halsen innsnevring av luftveiene som fører til vanskeligheter med å puste verk i øret Okei, vet at googling + kreft = stemmer ofte ikke. Men det med streket under stemmer. Men kan også bety en rekke andre ting... Burde jeg ta opp dette hos legen? Skulle komme tilbake om ca 1 mnd som er denne uka. Anonymous poster hash: 0fba4...737 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) Er ikke i ganen altså, skrev feil. I svelget. ikke på mandlene. Ikke halsbetennelse (har hatt det før). Bare lurer på om det er vanlig... Sikkert ikke sammenheng med pusteproblemene? Anonymous poster hash: 0fba4...737 Ta det med ro, er sikkert bare et influensa, eller forkjølelsesvirus. Det er ganske vanlig. Noen er mer plagsomme enn andre. De aller fleste får det men de fleste merker ikke noe mer enn lettere plager. Jeg er ganske sikker på at legen så det.... En gang jeg var forkjølet fikk jeg et forferdelig sår i halsen, klarte nesten ikke spise, legen la litt sprit eller des eller noe på det med kutips, og det gikk bort på et par dager. Men det er helt vanlig, og sånne ting som halskreft er ikke så vanlig egentlig... Og om det er så er det mest de som røyker typ 10 sigarer om dagen i 30 år.... Det er virus som kan gi kreft, såkalt Hpv virus, men ikke tenk på det. Legene har ganske god greie på dette, og om Legen har sett på det så ser han/hun ofte hva dette er. Legen har sannsyneligvis sett om det var noe som gjorde at du ikke fikk puste, og også konstatert at du bare har halsvirus.. Case closed. Endret 23. april 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå