AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg er en jente i starten av 20årene, og er så tent på min egen fastlege som da er 15år eldre enn meg eller noe. Jeg er liksom ikke forelsket, men jeg har lyst til å knulle han.. hver gang jeg er der renner det over nedentil, og ser for meg alle mulige scenarier. Det har nå tatt helt av, og jeg klarer ikke tenke på noe annet for å nå klimaks... hva faen skal jeg gjøre? Bør jeg bytte lege? Anonymous poster hash: 05354...82a Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Ta å bytt lege du. 7 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Be om en gynekologisk undersøkelse, si at du stoler så på han og du vil at han skal utføre den. Gjorde det samme med fastlegen min, minus det seksuelle aspektet da! 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Bytt lege ja, tror ikke det er en god ide at du ikke klarer å tenke klart når du er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå