Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på når dere begynte å få synlig mage? Er snart i uke 11, har i hvert fall ikke lagt merke til noe som helst, bortsett fra ekstrem kvalme og trøtthet... som fører meg videre til neste spørsmål, når sluttet dere å være så innmari sliten og trøtt? Har så og si vært sengeliggende i 3 uker nå, orker ingenting og begynner å bli ganske rastløs og lei.

Anonymous poster hash: ad1f5...7b1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei! Lurer på når dere begynte å få synlig mage? Er snart i uke 11, har i hvert fall ikke lagt merke til noe som helst, bortsett fra ekstrem kvalme og trøtthet... som fører meg videre til neste spørsmål, når sluttet dere å være så innmari sliten og trøtt? Har så og si vært sengeliggende i 3 uker nå, orker ingenting og begynner å bli ganske rastløs og lei.

Anonymous poster hash: ad1f5...7b1

Jeg ble sykt trøtt først i uke 30.. i full jobb fram til nå. Uke 32. Men etter jobb er jeg altså helt ferdig. Sovner på sofaen og ved hver minste anledning. Det er veldig forskjell på folk.. det er ikke unormalt verken det ene eller det andre. Dette er mitt 2.svangerskap og jeg begynte å få synlig mage i ca uke 10. Klarte å holde det skjult inntil 4 mnd inn i svangerskapet denne gang. Trøst deg med at du har leenge igjen ;) nei uff, ikke for å være kjip. Men kanskje det kan hjelpe å trene litt, gå deg kveldsturer, drikk mye vann, spis nøtter. Mye protein. Nå aner ikke jeg hvordan livvsstil du har, men for meg funket det å være i mye bevegelse.. akkurat nå hjelper ingenting på trøtthheten, men nå er det heller ikke,så lenge igjen, heldigvis.

Anonymous poster hash: 668c5...066

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...