nor50 Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 (endret) Jeg har den nye routeren fra Get. Rett som det er virker ikke WiFi/kommer meg ikke på nett, på S9+. Det står ! ved siden av signalene på mobilen. Det kan komme tilbake av seg selv etter x-antall timer som regel. Nå startet jeg opp en Nokia 8, og den fungerer på samme WiFi. Hvordan feilsøker og fikser man slikt...? Endret 22. april 2018 av nor50 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Kan ikke svare deg på hvorfor dessverre, men min S7 har også problemer med Wifi her hjemme hos meg. Alle andre telefoner funker fint, men ikke S7. Husker at det var sånn med Galaxy Tab også. Mulig det er noe spesielt med Samsung og Wifi. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg har det slik på en lenovo 2 i 1 nettbrett/pc sak. Gitt opp å finne utav det. Restarter jeg ruter funker det bra en stund. Har brøvd å bytte kanaler osv... Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Dette er rett og slett et problem med alle brikkeleverandørene som har problemer med å passe med hverandre. Oppdateringer på ruter og telefon kan løse problemet, men noen ganger ikke. Jeg hadde en ruter fra Asus for en del år siden som nektet å fungere stabilt med noen produkter fra Apple. Måtte kjøpe ny ruter for å løse problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå