BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Prøver du å påstå at jeg er politisk korrekt eller noe sånt fordi jeg... skjønner hva fobi betyr og at det er en irrasjonell frykt? Hmm. Jeg skjønner ikke denne stråmannen helt. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 En idiotisk lov, som burde brytes så ofte som mulig. Man kan være uenig med lovene i det landet man er i, men man må følge dem eller møte konsekvensene. Om ikke muslimene i Frankrike liker lovene der så kan de alltids flytte til et land som feks Saudi Arabia der de kan dekke seg til så mye man vil. Det er ikke naturlig eller lov å gå rundt med heldekkende skimaske og da skal det ikke gjøres unntak for religiøse heller. Eller de kan engasjere seg politisk. Ofte har personer med innvandrerbakgrunn lavere politisk engasjement enn folk fra familier som har bodd i landet lenge. Og om du ikke engasjerer deg noe videre politisk så får du jo ikke ting som du vil, så enkelt er det.Tror du muslimene vil få det som de vil om "de engasjerer seg politisk"? Tror du jødene kunne ha fått det som de ville om "de bare hadde engasjert seg politisk"? Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Prøver du å påstå at jeg er politisk korrekt eller noe sånt fordi jeg... skjønner hva fobi betyr og at det er en irrasjonell frykt? Hmm. Jeg skjønner ikke denne stråmannen helt. Husk på at trådstarter mener at rasisme er bra og et overlevelsesinnstikt vi trenger.... Har ikke noe å si at du sier hva fobi er om de ikke forstår det, og tror det ikke er noe galt. Jeg mener det burde vært åpenbart at irrasjonell frykt aldri kan være positivt... En skulle tro dem forstod det. 2 Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Tror du muslimene vil få det som de vil om "de engasjerer seg politisk"? Tror du jødene kunne ha fått det som de ville om "de bare hadde engasjert seg politisk"? De vil få det mer som de vil ja. Jødene gjør akkurat som de vil i Israel. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Alle fobier er irrasjonelle per def (irrasjonell frykt). 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 De vil få det mer som de vil ja. Jødene gjør akkurat som de vil i Israel. Så grunnen til at muslimene ikke får det som de vil i Israel er fordi de ikke er "politisk engasjerte", mens jødene er det? Mens jødene i tyskland en tid tilbake formodentlig ikke var "politisk engasjerte"? Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 De vil få det mer som de vil ja. Jødene gjør akkurat som de vil i Israel. Så grunnen til at muslimene ikke får det som de vil i Israel er fordi de ikke er "politisk engasjerte", mens jødene er det? Mens jødene i tyskland en tid tilbake formodentlig ikke var "politisk engasjerte"? Folk med innvandrerbakgrunn er beviselig mindre politisk engasjerte. Politikere er de som bestemmer. Det er sånn demokrati fungerer. Så ja selvfølgelig er det det. Tyskland hadde kupp og ble overtatt av diktator. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Så om jeg blir fryktelig politisk engasjert så får jeg det som jeg vil ... medmindre Norge blir overtatt av diktator? Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Er du en gruppe med mennesker? 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 25. april 2018 Forfatter Del Skrevet 25. april 2018 Prøver du å påstå at jeg er politisk korrekt eller noe sånt fordi jeg... skjønner hva fobi betyr og at det er en irrasjonell frykt? Hmm. Jeg skjønner ikke denne stråmannen helt. Husk på at trådstarter mener at rasisme er bra og et overlevelsesinnstikt vi trenger.... I dagens klima er det hvite som trenger det overlevelsesinstinktet mer enn noen annen gruppe her i verden. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Er du en gruppe med mennesker?Nei, er du? 1 Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Så du leste ikke hva jeg skrev altså. Ikke noe nytt... 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Prøver du å påstå at jeg er politisk korrekt eller noe sånt fordi jeg... skjønner hva fobi betyr og at det er en irrasjonell frykt? Hmm. Jeg skjønner ikke denne stråmannen helt. Husk på at trådstarter mener at rasisme er bra og et overlevelsesinnstikt vi trenger.... I dagens klima er det hvite som trenger det overlevelsesinstinktet mer enn noen annen gruppe her i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå