rofl2 Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg har flere ganger sett telefonnumer angitt f.eks. slik: 9910 **** Men hvordan skal jeg forstå noe av det? Et nummer skal ha 8 tegn, og alle 8 må være et tall. Men hva stjernene står for, det begriper jeg ikke. Ja, flere tall, men hvilke skal de være? Jeg håper noen her har vært borti dette fenomenet og kan forklare hva det kan brukes til? Jeg tror jeg hverken kan ringe dit, eller finne ut hvem som har det nummeret;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 (endret) Stjernene symboliserer de 4 siste sifrene, derfor 4 stjerner. Ved å se de 4 første sifrene skal du kjenne igjen nummeret. Ved å skjule resten av nummeret sikrer man seg at fremmede ikke får tak i det Endret 22. april 2018 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 22. april 2018 Forfatter Del Skrevet 22. april 2018 Aha, nå vet jeg det og kan tackle det neste gang det skjer. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Det burde være omvendt, at de siste sifrene var synlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå