AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Jeg tror jeg har psykopati. Betyr det at jeg har noe annet? Anonymous poster hash: 55052...12e Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Noe anna i forhold te hva? Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Nå e hypokonder og psykopati to forskjellige ting Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 Hvis man sier man tenker på om man er psykopat, så sier andre at da har man ikke psykopati, og at man kanskje har noe annet. Anonymous poster hash: 55052...12e Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Hvis man sier man tenker på om man er psykopat, så sier andre at da har man ikke psykopati, og at man kanskje har noe annet. Anonymous poster hash: 55052...12e Dette er fakta. Trådstarter er ikke i nærheten av å være psykopat. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Hvis man sier man tenker på om man er psykopat, så sier andre at da har man ikke psykopati, og at man kanskje har noe annet. Anonymous poster hash: 55052...12e Litt merkelig at du svarer i din egen tråd da. Mulig schizofren, men ikke psykopat. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 Sarkasme? Anonymous poster hash: 55052...12e Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 En psykopat starter ikke en slik tråd, såfremt vedkommende ikke troller. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 Det er noe jeg tenker på hver dag. Føler meg aldri glad. Anonymous poster hash: 55052...12e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 Da er du nok deprimert. Og ikke psykopat. Anonymous poster hash: 56a21...17a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 Tror jeg er psykopat. Jeg kjenner at jeg ikke har noen idetitet og petsonlighet, og stabile følelser. Anonymous poster hash: 55052...12e Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Du setter spørsmålstegn ved det selv, dét betyr at du bryr deg og har empati på ett eller annet nivå. Hvis jeg kan spørre hva du ville gjort, om du over natten fikk uendelig med ressurser (penger) tilgjengelig, hva er det første du ville gjort? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 Psykopater har sikkert litt empati... men bare for lite. Hadde ikke gjort noe med pengene. Satt dem i banken. Anonymous poster hash: 55052...12e Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) Vel, jeg tok meg friheten til å lese opp litt rundt begrepet, siden du tok det opp. Mange av punktene i lista her er jo ting som mange kan kjenne seg igjen i. Ingen er 100% perfekt. Jeg tenker også at mange mennesker kan ha -grader- av diagnoser på mange forskjellige måter, men kan fremdeles fungére greit i samfunnet, med tanke på jobb og det sosiale. Det er når symptomene blir gjeldende i en så stor grad at det går negativt utover andre mennesker i samfunnet, at det blir et problem. Jeg mener, "Parasittisk livsstil" .. Hvor mange er det ikke som lever på uføretrygd? Er alle disse menneskene da psykopater? Dette kan tolkes på mange måter, tenker jeg. De aller fleste har trekk med visse punkter på den lista, men dét betyr ikke for meg at de er psykopater for det. https://no.wikipedia.org/wiki/Psykopati#Diagnostisering/vurderingsinstrumenter "De 20 punktene i PCL-R er: Glatthet/overflatisk sjarm Storhetsideer om egne evner og betydning Behov for stimulering/lett for å kjede seg Patologisk lyving Bedragersk/manipulerende Manglende anger eller skyldfølelse Grunne affekter Ufølsom/manglende empati Parasittisk livsstil Dårlig atferdskontroll Promiskuøs seksuell atferd Tidlig atferdsproblemer Mangel på realistiske fremtidsplaner Impulsivitet Uansvarlig atferd Tar ikke ansvar for egne handlinger Mange kortvarige ekteskaps- eller samboerforhold Ungdomskriminalitet Vilkårsbrudd Kriminell karriere med flere typer lovbrudd" Endret 21. april 2018 av Taurean Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2018 Forfatter Del Skrevet 22. april 2018 Selvfølgelig grader. Som alt annet. Det er sosialt liv som betyr noe. Anonymous poster hash: 55052...12e Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Det fins mange typer personlighetsforstyrrelser, noe som kan være en mulighet. Ikke at noen her har noe i nærheten av godt nok grunnlag eller utdannelse (de fleste av oss ihvertfall) til å gi deg en diagnose. Jeg kan se hvor du kommer fra om du er nysgjerrig på deg selv, hvorfor du er den du er osv. Anbefaler å oppsøke psykolog om du sliter med ting som negativt går utover livet ditt eller de rundt deg, kanskje du finner litt ut om deg selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2018 Forfatter Del Skrevet 22. april 2018 Jeg får ikke psykolog. Jeh er vel frisk da. Anonymous poster hash: 55052...12e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2018 Forfatter Del Skrevet 22. april 2018 Sosiopat, psykopat, antisosial, dyssosial... mange greier, stor interesse virker det som. Anonymous poster hash: 55052...12e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå