blablablaa Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Nå begynner jeg å bli møka lei, et helt liv med kjærlighetssorg. Ytterst alene dag inn og dag ut. Det virker jo klin umulig å få kontakt med en eneste jente i denne verden. I skrivende stund kontaktet 67 jenter på sukker.no i en periode på ca. 1 år. 95% svarer ikke. Det siste 5 svarer kansje på 3-5 meldinger, der svaret er så kort det knapt finnes små nok bokstaver i alfabetet, og jeg kunnet sikkert lagd noe mer spennende å prate med i en .bat fil. Prøvde meg på tinder en gang. Etter noen uker ble jeg veldig lei og sveipet på alt på enn 200km radius. Dette tok faktisk VELDIG lang tid. Måtte jo til med skjermbytte da glasset var slipt ned til kretskorta. Resultatet? Joda, 5 match. Giddet dem å svare? Nei. Så hva skal en gjøre da? Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) Det beste (og enkleste) er etter min erfaring gjennom venner. Fokuser på de, og at dere finner på ting i sosiale settinger der du også kan møte andre. Det er mye lettere å fremstå som en bra person når du er omgitt av personer som allerede synes dette om deg. Tar du var på vennene dine, så føles det heller ikke så dritt de gangene det ikke går veien med damer. Du skriver ikke noe om alder. Men studier er kanskje den beste perioden å treffe folk på. Hvis ikke så kan du forsøke å engasjere deg i diverse hobbyer/aktiviterer du er interessert i, slik at du får møtt andre på denne måten. Også ville jeg bare fortsatt swipingen på tinder. Med datingapper så er det bare det visuelle førsteinntrykket som har noe å si. Så har kompiser som daglig får matcher pga de er høye, veltrente, pent ansikt, god utdanning eller jobb de kan sette der, osv. Mens for andre tar det veldig mye lengre tid, og to uker som du har forsøkt er ikke lenge overhode. En kompis av meg som swiper hele tiden får kanskje 5-6 matcher som blir til at de møtes i året. Da er det selvfølgelig irriterende å se at andre får det hele tiden. Men 5-6 dates (eller selv bare 1) i året er likevel ekstremt mye bedre enn ingenting, Endret 21. april 2018 av blured Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 To regler gjelder når du dater på nett. 1. Se bra ut. 2. Ikke se stygg ut. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Antallet respondenter på henvendelsene dine er altså ikke statistisk signifikant, så du kan like gjerne si 0. Beklager at det ikke var særlig hjelpsomt. Det er vanskelig å gi noen råd uten å kjenne tilnærmingen din, men kanskje du kan prøve å pimpe datingprofilene dine eller skrive noe annet i meldingene dine? Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Du sier ikke veldig mye om hvordan du fremstiller deg på datingsiden i posten din. Mange som ikke er fornøyd med utseendet sitt f.eks vil prøve å gjøre seg penest mulig. Tror hva mange gjør er å være alvorlig på bildet sitt, fremstill så få ansiktstrekk som mulig osv. Ta et bildet hvor du flirer ekte, ler deg i hel eller lignende. bruk humor, fremstå positiv Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Betaler du for datingprofilene dine? Det er viktig å lage en utfylt og ordentlig profil. Nå har ikke jeg sett så mange mannlige profiler men jeg regner med at de samme feil går igjen hos begge kjønn; Det blir lagt veldig lite effort i å lage profilen. Introduksjonsteksten er kort og uoriginal - En tekst som er like generelt beskrivende som et dårlig horoskop er lite tiltalende. Jeg har inntrykk av at mange er redde for å utlevere seg og derfor skriver veldig lite. Det første man gjør når man får en melding fra noen er å gå inn på profilen deres og hvis den profilen ikke gir et inntrykk av en interessant person så gidder man gjerne ikke å svare. (Husk at når jeg skriver interessant så mener jeg ikke at du skal beskrive en drømmeprins eller verdens mest aktive realitystjerne - du skal være interessant for de personene som passer med deg og da er det viktig at du er ærlig og utfyllende slik de som skriver tilbake er mennesker som faktisk stemmer overens med deg) Bildene er også viktig og da mener jeg ikke at du nødvendigvis trenger å være overnaturlig vakker. Overfladiske "standard poses" kan gi inntrykk av en overfladisk person. Legg ut mange bilder i masse forskjellige settinger slik at leseren får et inntrykk av hvordan du ser ut og ter deg. Det er også kjempeviktig å betale for abonnementet. Abonnementene er laget slik at de beste koster mer. For eksempel så brukte jeg alltid de dyreste løsningene med mest funksjoner. Når jeg datet så fungerte det slik at hvis jeg sendte melding til noen så fikk de epost om at de hadde fått en melding fra meg, og de ble informert i eposten at det var gratis for dem å svare meg uten å tegne et nytt abonnement eller åpne profilen deres. Når det er lett å respondere til deg så får du flere svar. Du må ikke bruke masse tid på enkeltpersoner. Når du finner en person av interesse må du gjerne lage en utfyllende første melding, men ikke driv å send meldinger frem og tilbake. Interessen for en person gir seg raskt om det ikke eskalerer og du vil heller ikke bygge opp urealistiske forventninger dere imellom. Det handler allikevel ikke om å copy-paste samme melding til hundre personer - selv om det kan fungere så gjør du deg selv en bjørnetjeneste om personen i andre enden får inntrykk av at dette er en copypaste melding eller at meldingen din ikke er treffende for mottakeren.. Møt opp så raskt som mulig! Vi bruker bare noen minutter med andre mennesker før vi føler at det er kjemi mellom oss eller ikke så når du treffer en person av interesse så avtal så raskt som mulig et kort og uanstrengt møte. Men sørg for at det møtet foregår i en setting der du er komfortabel. Hvis du ikke er typen som går på kafe til vanlig så skal ikke du møte noen på kafe. Det blir sannsynligvis kleint for dere begge og å sitte å stirre på hverandre i en slik setting er for de fleste veldig anstrengende i forhold til å la praten flyte naturlig. Ikke vær redd for å bli dømt. Som sagt er det mange som legger opp elendige bilder av seg selv. Det kan være en teit trutebilde med puppene i fokus eller et ufokusert anonymt bilde. Mange av disse kan bli fornærmet om du ber om et helfigur bilde hvor du kan se personen - isåfall er det bare til å gå videre. En person som ikke vil bli sett er ikke en seriøs dater og at fysisk tiltrekning er ønskelig når man dater bør være åpenbart for de fleste. Suksess på datingsidene er basert på hvor du befinner deg! Sukker.no kan være kjempebra for en person i stavanger mens møteplassen.no kan være best om du befinner deg i bergen. Se om du kan finne ut hvilken side som er mest populær hos motsatte kjønn i ditt nærområde. Spør en venninde eller dama til en kamerat hvilken side de og vennindene bruker. Selv brukte jeg flere sider og fant etterhvert ut at møteplassen var den siden de fleste i mitt område brukte. Ikke date flere på en gang. Da blir du bare ufokusert og det er viktig å ha fokus på den du prater med og møter. Det merkes om du ikke er fokusert. Bestem deg for om personen er noe for deg eller ikke og gå evt videre til neste. Husk at 90% av folk på datingsider er useriøse. Jenter liker oppmerksomhet. Jenter elsker å få meldinger fra menn som vil ha dem og jenter har ofte datingprofiler selv om de er i forhold - dels fordi de synes det er gøy å få oppmerksomheten og dels fordi de har ett øye åpent for en ny grein. Det er helt normalt at mange ikke svarer. Ikke driv på med så bullshit "player" vas. Det er mange som tror at det handler om taktikk og å late som man er noen mer interessant enn den man er. Dette er helt bak mål og evner stort sett bare til at du i beste fall blir sammen med en person som går lei av deg etter noen måneder og dermed har du kastet bort masse tid du kunne brukt på å finne en god partner for deg. Vær ærlig og tålmodig så finner du noen som liker deg og ikke en fasade. Poenget er vel at du skal finne en partner og ikke et sted å putte pikken. Til det har man tinder. Selv hadde jeg bra suksess med datingsider. Jeg brukte ikke mye tid på hver enkelt jente og avtalte møter med en gang jeg fikk respons. Jeg hadde hund så for meg var det veldig naturlig å avtale å ta en luftetur sammen. Det ble møter på en liten time som er plenty med tid for å finne ut om det var kjemi og for meg så var det veldig lett å holde praten igang siden det var en naturlig setting for meg og hunden og hundehold blir et naturlig tema til å holde praten gående. Det ble en date nesten hver eneste dag men som regel var det bare ett møte. Noen ganger treffer du en person som er lett å snakke med og som du vil møte igjen. Plutselig treffer du en person som det klaffer så bra med at før du vet ordet av det har det gått mange timer og med en gang du går har du bare lyst til å treffe personen igjen med en gang. Jenta jeg endte opp med hadde, som meg, en utfyllende profil med masse bilder. Flatterende og uflatterende. Hun hadde noen bilder som så skikkelig teite ut og det gav meg et inntrykk av at hun var en person som ikke tok seg selv høytidelig og hun hadde en utfyllende fritekst om seg selv som fortalte meg mye om henne som person. Det gav meg et godt innblikk i at dette var en person jeg var interessert i og det gjorde det lett for meg å skrive en treffende første melding til henne som var interessant for henne å lese. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 (endret) Hvor gammel er du? Har du forsøkt noe annet enn å treffe jenter på nett? Å treffe en partner på nett er en forholdsvis ny ting og for menn er det gjerne vanskeligere enn i det virkelige liv på grunn av høy konkurranse og overfylte innbokser hos de mest populære jentene. Min mening er at nettdating i beste fall bør være et supplement til det virkelige liv. Endret 22. april 2018 av DukeRichelieu Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Ingen har enda spurt deg om det aller mest relevante her, som er: hva synes du om deg selv og ditt liv? Ingen er interessert i en negativ sytekopp; det beste "sjekketrikset" er faktisk å være litt sjøldigger – ikke overdrevet og ikke falsk – og fornøyd med livet sitt. Hvis man er det, er det lettere for andre å ville være med på moroa. Anonymous poster hash: 64fe7...6a8 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 TS: Kan det være hos DEG problemet ligger? Lenke til kommentar
blablablaa Skrevet 22. april 2018 Forfatter Del Skrevet 22. april 2018 Det fleste synes nå jeg er en hygglig person, jeg går som regel i lag med alle da jeg er veldig flink til å sette meg i forskjellige situasjoner. Verdens snilleste sier dem. Jeg har et fluss av interesser som de fleste synes er interessant. Lager mat, bygger bil, hus you name it. Negativ vil jeg ikke si jeg er, er alltid smilende og glad i godt selskap. Problemet? Det å faktisk komme til dette punktet der dem ser de indre er ikke lett. Nei jeg er ikke noe prince charming. Langt under snittet. Har hatt tilfeller der jeg har møtt noen og dem har bare snudd og gått hjem igjen. "Du ser ut som en person en skal holde seg unda", er det første noen sa til meg engang. Aldri møtt personen engang. Flyplasser er et helvete. "Tilfeldig sjekk" hver gang i sikkerhetskontrollen. Og de jeg faktisk har faktisk fått litt tid med endte så kjapt de fant noen bedre å henge med. "Kan ikke vi bli kjærester om jeg ikke finner noen andre?". Den var faktisk veldig sårende. Så jeg skal bare sitte her som en reservedel i en hylle? Noen kaller meg bare uheldig, men makan til uflaks går det ikke an og ha. Er det noen som skriver film manus her? Min biografi blir tidenes tragi komiske film noensinne. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Du er ganske negativ, ikke akkurat noe som tiltaler. Lenke til kommentar
blablablaa Skrevet 22. april 2018 Forfatter Del Skrevet 22. april 2018 Skal jeg love deg. Er ikke det lov? Prøv å sitt hjemme uten å snakke med en sjel i 4 måneder. Ring meg da og fortell meg hvor positiv du er. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Alle følelser er selvfølgelig lov, men hvor nyttig det er å være negativ kan umiddelbart settes i sammenheng med å ikke få kontakt med folk. Hvis du har satt deg fast i den røta, så vil jeg anbefale deg å ta tak i det FØRST før du tenker på damer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Det er en litt sånn catch-22 det der. Folk er gjerne skeptiske til mennesker som ikke helt har sosiale antenner og styrer dermed gjerne unna, men den eneste måten å få trent opp de sosiale antenne på er å være ute blant folk og sosialisere. Det er dessverre ikke så veldig mye man kan gjøre med akkurat det, ut over å fortsette å jobbe med det. Har man sosial angst eller andre lidelser som gjør det enda vanskeligere er det ting man kan få god hjelp for i helsevesenet. Når det gjelder utseendet er det jo noen grep man kan fatte. Du sier at du "ser ut som en man burde holde seg unna", og uten at jeg aner hva det betyr kan man jo si på generelt grunnlag at en tur til frisøren, en runde med barbermaskinen og noen tusenlapper på Dressmann kan gjøre en himmelvid forskjell på førsteinntrykket. Jeg får litt "fuck hele verden"-vibber av deg, og uansett hvor berettiget du måtte føle at den holdningen er så vil verden legge merke til den og svare med "Ikke la døra treffe deg i ræva på vei ut". Rått og brutalt, men sånn er det. Anonymous poster hash: 64fe7...6a8 2 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg lager film, tar gjerne en titt på manuset ditt om det finnes.Om du har fine venner og interesser er du da heldig anlagt, legger du for mye i partnerjakten?Mange får utløp for frustrasjon via meditasjon. 1 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Skal jeg love deg. Er ikke det lov? Prøv å sitt hjemme uten å snakke med en sjel i 4 måneder. Ring meg da og fortell meg hvor positiv du er. Høres ut som paradis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå