AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Dette er bare synsing, men hva syntes dere? er veldig bekymret. Har aldri sett denne før men når jeg klipte håret mitt så kort la plutselig mamma merke til den. Anonymous poster hash: 9b994...78a 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Få en (hud)lege til å se på den. Er ikke uvanlig med føflekker og talgvorter i hodebunnen. Jeg ville ikke ha bekymret meg i forkant, da det er vanskelig/umulig for legfolk å si noe konkret. 1 Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Jeg har sånne selv og den ser helt ufarlig ut. Ikke uvanlig å få nye føflekker heller, men få en lege te å se på det for å få sinnsro =) Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) Melanomer er vanligvis asymetriske og kan klø, blø, gir smerte osv. Så vidt jeg kan se så ser denne rund og fin ut som en vanlig føflekk, men som de over meg sier så synes jeg du bør gå til hudlege om du er bekymret for det. Endret 21. april 2018 av namelessghoul 1 Lenke til kommentar
Anonym20011 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 tusen takk for svarene deres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå