Jarmo Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 https://www.nrk.no/norge/trygve-slagsvold-vedum-vil-politianmelde-sexmeldingen-_-slik-svarer-sp-toppene-som-var-pa-hyttetur-1.14018302 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Dette er jo rene melkekartongpåskekrimmen. Nå mangler bare mesterdetektiven Mikke Mus. 8 Lenke til kommentar
Coffeetime Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Kan hende det handler om at Sp ønsker å vise at de er et parti som tar slike ting på ramme alvor. Mislykket forsøk spør du meg, men kanskje de syns det var en god ide, eller at mange syns det er en viktig sak dette også... det ligger helt sikkert et eller annet bak dette. Men jeg mistenker i alle fall at #meetoo også har blitt en kanal for PR. Om å gjøre å vise at man tar dette mest mulig seriøst og alvorlig. Og med det ekkokammeret så fungerer det. Kanskje er det mange saker som er fabrikkerte, eller sterkt overdrevede. Men i dette tilfellet syns jeg Sp bare fremstår som et tivoli. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Det verste med denne saken er jo at 9 av 10 uskyldige blir hengt ut for noe dem ikke har gjort. Er jo også folk som mener dette burde få konsekvenser for alle ti har jeg hørt. Uskyldig til det motsatte er bevist er vist ikke gjeldende når det kommer til relativt mild trakassering over sms 3 Lenke til kommentar
Coffeetime Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Det verste med denne saken er jo at 9 av 10 uskyldige blir hengt ut for noe dem ikke har gjort. Er jo også folk som mener dette burde få konsekvenser for alle ti har jeg hørt. Uskyldig til det motsatte er bevist er vist ikke gjeldende når det kommer til relativt mild trakassering over sms Nei "uskyldig inntil det motsatte er bevist" det gjelder ikke i likestillingsloven (som er noe annet enn straffeloven). Anklagede må bevise at man er uskyldig. Og det er da ikke trakkasering å sende dette til den dama der... i likestillingsloven så gjelder det at det ikke er noen klart definerte grenser for hva som er trakkasering og ikke, da dette avhenger av hvordan krenkede opplever det. Men da går det jammen meg andre veien også. 1 Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Men er det mulig å tolke inn noen slags politisk maktkamp her? Eller er dette bare krankel om bruk av ordet "fitte" ? Jeg aner nok at dette har noe med at Borten Moe er i media igjen, om enn av ikkepolitiske grunner. Her er kanskje noen som skal ta trøndermafiaen før den får fotfeste igjen, akkurat som i Arbeiderpartiet. Geir Bedre føre var, lissom? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Bedre føre var, lissom? Noe sånt. Disclaimer: Jeg er hverken trønder eller bondepartist eller mafia. Gudene vet hva som foregår. Geir Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 OT: Ola Borten Moe ser ut som han tatt rett ut av American Psycho her. (VGs illustrasjonsbilde til saken). Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Han heter Ola "Borte" Moe for tiden..^^ 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Hvis det er han, og han har stått og snakket om hvordan andre burde stå frem, bør han absolutt ut og vekk. Om det ikke er han blir det hele rett og slett bare tragikomisk. 2 Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Saksopplysning: det er til en viss grad mulig å sende en SMS slik at det ser ut som om den kommer fra en (nesten) vilkårlig telefon. https://en.wikipedia.org/wiki/SMS_spoofing Så vil du bli kvitt Støre så finn på en slibrighet å sende til en dame i AP og som du er sikker på vil bli kvitt han (Støre altså). :-) Endret 24. april 2018 av lada1 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 det er til en viss grad mulig å sende en SMS slik at det ser ut som om den kommer fra en (nesten) vilkårlig telefon. Ja, men nå har vel ikke telefonens eier bestridt at den faktisk kom fra hans telefon. Han har nok sett at den ligger der i all sin prakt. Geir 1 Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 det er til en viss grad mulig å sende en SMS slik at det ser ut som om den kommer fra en (nesten) vilkårlig telefon. Ja, men nå har vel ikke telefonens eier bestridt at den faktisk kom fra hans telefon. Han har nok sett at den ligger der i all sin prakt. Geir Forresten, var det ikke messenger (facebook) som ble brukt? Forslag: hack Støre sin facebook-konto og send masse tullemeldinger til kjerringene i partiet hans :-) 1 Lenke til kommentar
Nyidag Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Jeg syns det er bra at media tar tak i og blåser opp en sånn sak. Iallefall for en gjeng med ledere fra Trøndelag som tror det er fritt fram med sin oppførsel. Jeg håper media holder på til de blir så redde at de pisser i buksa... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Forresten, var det ikke messenger (facebook) som ble brukt? Forslag: hack Støre sin facebook-konto og send masse tullemeldinger til kjerringene i partiet hans :-) Jo det var visst det. Jeg visste ikke engang at SMS kunne sendes fra en Messenger-konto, men det er det visst, sier kjapp googling. Geir Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Jeg syns det er bra at media tar tak i og blåser opp en sånn sak. Iallefall for en gjeng med ledere fra Trøndelag som tror det er fritt fram med sin oppførsel. Jeg håper media holder på til de blir så redde at de pisser i buksa... Ja det kan koste å være noe annet enn hund :-) Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Hvordan er det mulig å bli sykemeldt i 2 år, fordi man leser at noen har lyst på fitta de? Hvilken fastlege bruker hun? min er litt vrien. Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 (endret) Hvordan er det mulig å bli sykemeldt i 2 år, fordi man leser at noen har lyst på fitta de? Hvilken fastlege bruker hun? min er litt vrien. 2 år? Det er vel heller snart bare 2 dager - og ikke direkte pga tulle-meldinga men pga spekulasjoner om at hun er på "politisk hevntokt". Hvem bryr seg om dumme fitte-meldinger? :-) Endret 26. april 2018 av lada1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 (endret) https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/vurderer-ny-anmeldelse-av-navarsete-meldingen/3423471088.html Jaja, nå blir det mer sirkus...^^ Ellers har jeg søkt juridiske råd vedrørende mulig anmeldelse til politiet av identitetstyveri, skriver Søberg i en sms til Adresseavisen. Endret 26. april 2018 av Jarmo Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 (endret) Jeg vil gjerne vite hvem legen er. Hvis det er såpass enkelt å få sykemeldingen så er det noe veldig galt. *Eller gjelder det bare sentrale / politikere dette? Endret 26. april 2018 av nagina 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå