Gå til innhold

Navarsete fikk en tekstmelding for 2 år siden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan hende det handler om at Sp ønsker å vise at de er et parti som tar slike ting på ramme alvor. Mislykket forsøk spør du meg, men kanskje de syns det var en god ide, eller at mange syns det er en viktig sak dette også... det ligger helt sikkert et eller annet bak dette.

 

Men jeg mistenker i alle fall at #meetoo også har blitt en kanal for PR. Om å gjøre å vise at man tar dette mest mulig seriøst og alvorlig. Og med det ekkokammeret så fungerer det. Kanskje er det mange saker som er fabrikkerte, eller sterkt overdrevede.

 

Men i dette tilfellet syns jeg Sp bare fremstår som et tivoli.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det verste med denne saken er jo at 9 av 10 uskyldige blir hengt ut for noe dem ikke har gjort. Er jo også folk som mener dette burde få konsekvenser for alle ti har jeg hørt. Uskyldig til det motsatte er bevist er vist ikke gjeldende når det kommer til relativt mild trakassering over sms

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det verste med denne saken er jo at 9 av 10 uskyldige blir hengt ut for noe dem ikke har gjort. Er jo også folk som mener dette burde få konsekvenser for alle ti har jeg hørt. Uskyldig til det motsatte er bevist er vist ikke gjeldende når det kommer til relativt mild trakassering over sms

 

Nei "uskyldig inntil det motsatte er bevist" det gjelder ikke i likestillingsloven (som er noe annet enn straffeloven). Anklagede må bevise at man er uskyldig.

 

Og det er da ikke trakkasering å sende dette til den dama der... i likestillingsloven så gjelder det at det ikke er noen klart definerte grenser for hva som er trakkasering og ikke, da dette avhenger av hvordan krenkede opplever det. Men da går det jammen meg andre veien også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men er det mulig å tolke inn noen slags politisk maktkamp her?  Eller er dette bare krankel om bruk av ordet "fitte" ?

 

 

Jeg aner nok at dette har noe med at Borten Moe er i media igjen, om enn av ikkepolitiske grunner. Her er kanskje noen som skal ta trøndermafiaen før den får fotfeste igjen, akkurat som i Arbeiderpartiet.

 

Geir :)

 

 

Bedre føre var, lissom?

Lenke til kommentar

 

det er til en viss grad mulig å sende en SMS slik at det ser ut som om den kommer fra en (nesten) vilkårlig telefon. 

 

Ja, men nå har vel ikke telefonens eier bestridt at den faktisk kom fra hans telefon. Han har nok sett at den ligger der i all sin prakt.

 

Geir :)

 

 

Forresten, var det ikke messenger (facebook) som ble brukt?  Forslag: hack Støre sin facebook-konto og send masse tullemeldinger til kjerringene i partiet hans :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns det er bra at media tar tak i og blåser opp en sånn sak. Iallefall for en gjeng med ledere fra Trøndelag som tror det er fritt fram med sin oppførsel. Jeg håper media holder på til de blir så redde at de pisser i buksa...

 

Ja det kan koste å være noe annet enn hund :-)

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å bli sykemeldt i 2 år, fordi man leser at noen har lyst på fitta de? Hvilken fastlege bruker hun? min er litt vrien.

 

2 år?  Det er vel heller snart bare 2 dager - og ikke direkte pga tulle-meldinga men pga spekulasjoner om at hun er på "politisk hevntokt".

 

Hvem bryr seg om dumme fitte-meldinger? :-)

Endret av lada1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...