Moerk Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Vi gikk og gikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 V1 ble no litt underlig, uten at det nødvendigvis er negativt Jeg ville laget en V3 med en enda mer kroppet versjon med bare en av fuglene, jeg tror bildet tåler det. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Ja lit vansklig at komme dem, gåsa, næra. Jeg prøvde også at komme to grågåsa næra på fredagen etter jobb, ok bilde. Et godt førsøk, v1 best, Oddvar og bare at prøve seg igjen God helg videre ! Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 V1 ble no litt underlig, uten at det nødvendigvis er negativt Jeg ville laget en V3 med en enda mer kroppet versjon med bare en av fuglene, jeg tror bildet tåler det. V1 gjorde jeg bare på lek.Du gjør akkurat hva du vil med bildene mine. Er ikke så opphengt i opphavsrett osv. Takk for kommentar. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 Ja lit vansklig at komme dem, gåsa, næra. Jeg prøvde også at komme to grågåsa næra på fredagen etter jobb, ok bilde. Et godt førsøk, v1 best, Oddvar og bare at prøve seg igjen God helg videre ! Mvh Leif Joda hvis jeg kommer over fugler på min vei skal jeg nok sørge for å trekke av utløserknappen. Det ville vært litt morsomt få et brukbart fugleportrett med mitt lille Zoom kamera. Kanskje litt potetgull vil få dem nærmere? Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Ja lit vansklig at komme dem, gåsa, næra. Jeg prøvde også at komme to grågåsa næra på fredagen etter jobb, ok bilde. Et godt førsøk, v1 best, Oddvar og bare at prøve seg igjen God helg videre ! Mvh Leif Joda hvis jeg kommer over fugler på min vei skal jeg nok sørge for å trekke av utløserknappen. Det ville vært litt morsomt få et brukbart fugleportrett med mitt lille Zoom kamera. Kanskje litt potetgull vil få dem nærmere? Mvh.Oddvar Ja god ide, prøve potetgull eller p...sølv? Kanske kommer enda in i linsa då uten utløserknapp God søndag Mvh Leif Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Artig bilde med artig etterbehandling :-) Men er det bare jeg som ikke får opp påfølgende versjoner? Klikker på thumbnailen så hender det ingenting... Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Artig bilde med artig etterbehandling :-) Men er det bare jeg som ikke får opp påfølgende versjoner? Klikker på thumbnailen så hender det ingenting... Klikk på versjonen og deretter på "se i fullstørrelse" er eneste måten for å få opp påfølgende versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg