Janbanan123 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) Hei. Jeg skal pusse opp kjøkkenet mitt i Spania, jeg har 242 cm å gå på. I dette bildet som dere ser skal det være vaskemaskin under stekeovnen til høyre, dette skal inn i et 60cm skap, til venstre for den skal et 60 cm skap med platetopp over, til venstre for platetoppen skal et 60cm skap med oppvaskkumm og til venstre for den skal et 60 cm skap med oppvaskmaskin. Er 242 nok for å få plass til alt dette eller må det være større marginer? Endret 21. april 2018 av Janbanan123 Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 Du har glemt bilde.. sorry det så jeg ikke. bilde er klart nå Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 4 * 60 cm er jo 240 cm, så teoretisk skal det gå, men det er noen men... Oppvaskmaskinen skal ikke stå i et 60-skap, men erstatter det. Kan være litt klønete i bruk å ha den kloss inntil veggen, og den må monteres helt korrekt så døra ikke slår i veggen når den åpnes. Gulvlisten langs veggen må fjernes for å få maskinen inn. Finnes vel ingen vaskemskin som passer under stekeovnen slik det er tegnet, hvis det ikke er noen helt spesielle typer tigjengelig i Spania. Denne er muligens eneste vaskemaskin som leveres i Norge som kan integreres og blir merkbart høyere enn på tegningen. Den vil erstatte et 60-skap, og det blir nok litt utfordring med å montere skapet over. Et annet problem kan bli døra som er tegnet inn på høyre sidevegg. Det er vel lister rundt og da blir det nok problem med åpning av stekeovn. Hvis listene rundt døra er 2 cm og det fores ut de 2 cm som man har å gå på i høyre side av kjøkkenet, så vil det gå akkurat. Men samme utfordring som oppvaskmaskinen at den må monteres helt rett. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Vi har oppvaskmaskin slik som på tegninga. Den er helt inntil veggen. La på gulvlista etter montering.Konflikten kan som "Mr D" sier at stekeovnen går i dørlista. Men med 2cm å gå på så burde det gå akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå