Svendsen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har vlagt det som bakgrun... Men når jeg lagrer bildet, blir ikke bakgrunn transparant..... lagrer da som sånn web ting og i gif hjelp Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du må lage et alpha channel, og fylle området med en farge som ikke skal være transparent i alpha channelen. (hvis jeg ikke husker feil) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Du må lage et alpha channel, og fylle området med en farge som ikke skal være transparent i alpha channelen. (hvis jeg ikke husker feil) alpha channel? har ikke hatt problemer med detta før.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Lag bildet slik du vil, og ta gjør det transparent der du skal ha det transparent. Save som .gif, og huske å krysse av "Save transparancy" elns.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Lag bildet slik du vil, og ta gjør det transparent der du skal ha det transparent. Save som .gif, og huske å krysse av "Save transparancy" elns.. Sånn jeg gjør det... Og fant ut nå at det var bilde fremvisern min som bugga meg sucker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå