FrihetensRegn Skrevet 21. april 2018 Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 Jeg var kritisk til Telipol ettersom de krevde at man skulle sende e-post for å bestille datapakker og det kunne ta flere dager før datapakken var på plass. De hadde heller ingen datakontroll og med 2 kr per MB så kunne det bli dyrt om man ikke var forsiktig. Nå har de endret på dette. Man kan bestille datapakker på min side og de skal være aktivert innen 30 min. De har også fått på plass datakontroll. Da må vel Telipol være best for de som vil ha mest for pengene? Spesielt om man ikke reiser til utlandet mye, da man kan få Norges-abonnement til en lavere pris. Et eksempel er 25 GB til "bare" 449 kr per mnd kun i Norge eller 30 GB til 499 om man skal reise til EU. Skal man utenfor EU så er det vel Komplett som er best, spesielt etter at de får på plass fri roaming i USA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. april 2018 Rapporter Del Skrevet 21. april 2018 Absolutt verdt å vurdere om datakontroll og datapakker er tilgjengelig via min side.Telipol har alltid hatt gode priser og støtter 4G-tale og Wifi-tale i motsetning til mange andre "billigaktører". Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 23. april 2018 Rapporter Del Skrevet 23. april 2018 Har selv sett på Telipol, men tror jeg lander på Komplett, prisene er ikke så alt for store og det med USA roaming kommer greit med Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 24. april 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2018 Jeg har Chili nå, men hopper fint tilbake til Komplett eller Telipol igjen avhengig om hvem som gir mest data for pengene. Om jeg en dag skal til USA så bytter jeg bare til Komplett eller kjøper et amerikansk simkort. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. april 2018 Rapporter Del Skrevet 25. april 2018 Var i Chile i vinter, 1.99 per mb data hos komplettmobil, ganske mye bedre enn de andre norske jeg har sjekket. Slike ting kan bety en del også. Ser at telipol også skal sette ned sine utlandspriser fra 24.5 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. april 2018 Rapporter Del Skrevet 25. april 2018 Var i Chile i vinter, 1.99 per mb data hos komplettmobil, ganske mye bedre enn de andre norske jeg har sjekket. Slike ting kan bety en del også. Ser at telipol også skal sette ned sine utlandspriser fra 24.5 Hvor ser du de skal sette ned utenlandsprisene fra 24 mai? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. april 2018 Rapporter Del Skrevet 26. april 2018 Hva med Talkmore? Lenke til kommentar
InfectedExo Skrevet 26. april 2018 Rapporter Del Skrevet 26. april 2018 Mye som burde undersøkes i forhold til priser. Dinside skriver idag om de store kontrastene i priser på mobil. Telipol er faktisk dyrest, om du en gang måtte trenge å ringe spesialnummer. Legger ved artikkelen! https://www.dinside.no/okonomi/her-er-testvinneren-den-aller-dyreste/69742699 Hva med Talkmore? Har erfaring med Talkmore, og personlig vil jeg adri velge dem igjen. Har for tiden Telia, og er storfornøyd. Kundeservice til Talkmore, om det skulle oppstå noen problemer, er håpløs. Ikke bare på grunn av lite fleksible åpningstider, men også servicen og den manglende viljen til problemløsning og lite kommunikasjon mellom de ulike avdelingene. For øvrig, glemmer du en faktura, vil de sende fakturagebyr i en egen faktura som igjen virker forvirrende. Hadde jeg vært på utkikk etter en ny operatør, hadde jeg valgt Komplett. Billige abonnementer og fleksible priser, i tillegg til Fri Roaming utvidelsen. 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2018 Vurderer Komplett selv. Noen som vet hvordan det fungerer med tilbakevirkning på datapakker? Vet noen operatører tilbyr det, noe Talkmore ikke gjør i dag. Så da skilles våre veier der. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2018 Jeg bestilte selv Komplett igår, går over ifra Chess. får see hvordan dette går, Valget falt på dem pga USA priser og ikke så altfor hinsidge priser ellers, selv om datatrafikk pris er samme uansett i stor grad. Får see om det kommer noen som tør og dytte lit på prisene fremover. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 16. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2018 Vurderer Komplett selv. Noen som vet hvordan det fungerer med tilbakevirkning på datapakker? Vet noen operatører tilbyr det, noe Talkmore ikke gjør i dag. Så da skilles våre veier der. Du kan aktivere datakontroll, så i det du treffer inkludert datamengde i abonnementet ditt så strupes hastigheten til 128 kbits uten ekstra kostnad og du har to valg for å få full hastighet igjen: - Kjøpe ekstra datapakke - Endre til et høyere abonnement, dette trer i kraft i løpet av få minutter og du faktureres kun for de dagene du har det høyere abonnementet og kan nedgradere til din vanlige pakke ved månedsskfitet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå