Gå til innhold

Oppgradere pc

Anbefalte innlegg

Heisann, har lyst å oppgradere/kjøpe ny pc.

Pcen min ble kjøp ca 5-6 år siden og nå klarer den ikke å kjøre spill på 60 fps lengre.

Specs:

Hovedkort: ASRock z77 extreme3

Skjermkort: EVGA Gtx 660 Ti

Strømforsyning: Corsair CX600

Prossesor: Intel Core 3770k, 3.5 GHz

GB ram: 16 GB, kingston

Har også ett SSD kort, 1 TB harddisk og en sånn kjøler.

Kan lite om datamaskin men ønsker å oppgradere til en 1060 og noe mere om det trengs. 

Er i værste sak villig til å bytte mye mere da jeg vil kjøre mitt favoritt spill Squad på en god fps med kjempe kvalitet. 

Ønsker da tips og råd om hva jeg kan gjøre. Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermkort og overklokking av CPU burde holde for det meste. Om du har råd hadde jeg villet prøvd å få tak i et 1070 fremfor et 1060.

Tusentakk for ett fort svar, tenke å kjøp 

ASUS GeForce GTX 1060 6GB, vil den her pass min eller må æ finn ut av det skjøl på en slags måte?
Lenke til kommentar

Skjermkort og overklokking av CPU burde holde for det meste. Om du har råd hadde jeg villet prøvd å få tak i et 1070 fremfor et 1060.

Tusentakk for ett fort svar, tenke å kjøp 

ASUS GeForce GTX 1060 6GB, vil den her pass min eller må æ finn ut av det skjøl på en slags måte?

Jeg tar det for gitt at kortet fysisk får plass i kabinettet, og at det ikke vil krangle om plass med andre ting du har koblet til HK.

Kortet trenger en 6pin PSU kontakt, ser ut som din PSU har en 8 pin hvor jeg regner med at du kan skille ut 2pin så det går fint, men sjekk det før du kjøper så er du helt sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...