Sakris Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Bare en liten ting jeg tenkte over... Ja jeg vil se noe vondt, men jeg blir oppfordret til ikke å se videre på tråden etter å ha lest topic. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 datamaskin windows er vel kanskje mer korrekt Feil... Ikke hørt om mplayer i linux? Eller WMP9 hvis du bruker windows. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Feil... Ikke hørt om mplayer i linux?Eller WMP9 hvis du bruker windows. trodde ikke det var støtte for wmv9 i linux, men mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 mplayer takler det meste Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 OMFG! Det der er hellig saker som man ikke skyter på. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Feil... Ikke hørt om mplayer i linux?Eller WMP9 hvis du bruker windows. trodde ikke det var støtte for wmv9 i linux, men mulig jeg tar feil Hvem har sagt noe om WMP9 i linux? Det er nemelig noe som heter Mplayer som ikke er laget microsoft.. Tror nok du er litt lite oppdatert.. Og skyte slike ting er jo morsomt da.. Han tenner jo på for og brenne vekk håret etterpå Idolet mitt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Feil... Ikke hørt om mplayer i linux?Eller WMP9 hvis du bruker windows. trodde ikke det var støtte for wmv9 i linux, men mulig jeg tar feil Hvem har sagt noe om WMP9 i linux? Det er nemelig noe som heter Mplayer som ikke er laget microsoft.. Tror nok du er litt lite oppdatert.. Og skyte slike ting er jo morsomt da.. Han tenner jo på for og brenne vekk håret etterpå Idolet mitt jeg skrev wmv9 som er codecet og ikke wmp9 som er _spilleren_. Tror du må lese litt nøyere... men jeg ser at mplayer tydeligvis har støtte for wmv9 og det har jeg heller ikke sagt noe imot. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 AUAUAUAUAUA det så jævelig vondt ut Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 faan, får ikke sett filmen.. noe galt med codec driten.. får bare fine farger og lyd Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Til dere som sliter med å få spilt av fila. Prøv å åpne fila i wmp classic. Der skal den funke. Nå skal windows ha fiksa codec sånn at den funker i wmp9 og Au Endret 14. desember 2003 av As}{antii Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 eh, hvor jæv|ig dum går det an å bli? så ikke godt ut nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå