CurSe Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Jobber som lærer for tiden, og mange av elevene jeg har er veldig glade i å spille Fortnite. Fikk en liten ide, men spørs om den lar seg gjennomføre. Har spillet koder og den slags som man kan gi videre slik at spillere får skins, loot-boxes og andre kosmetiske duppedingser? Lekte med tanken på å spørre utvikleren om man kan få tilsendt noen koder av denne typen slik at de kan jobbe seg fram mot hva denne koden faktisk er. Tenker det virkelig vil gi ekstra motivasjon til å fullføre oppgavene. Muligens det ikke lar seg gjennomføre, men er verdt er forsøk. Prøvde å søke litt rundt på nett om det finnes noe sånt, men jeg ble ikke helt klok på om det finnes eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Vet ikke hva Fortnite har, men jeg synes uansett ikke du bør oppfordre dine elever til å jakte loot-boxes eller "belønningene" derfra. De baserer seg på svært kyniske mekanikker fra spillindustrien og selv EU holder i disse dager på å våkne opp og legge begrensinger på disse. Endret 20. april 2018 av Zork 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå