Speedfight Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Hei, jeg har problem med at når jeg gir gass så går dør den ut. Den stopper å dra ikke meg noen plass, se denne vidion så skjønner derre hva jeg plages med? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Dette må da være feiljustert forgasser? 1 Lenke til kommentar
Speedfight Skrevet 20. april 2018 Forfatter Del Skrevet 20. april 2018 Dette må da være feiljustert forgasser? Lenke til kommentar
Speedfight Skrevet 20. april 2018 Forfatter Del Skrevet 20. april 2018 Jeg har prøvd å justere den men det bli ingen forskjell Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Høres ut som du får for mye bensin. Her har du noe jeg kommer på som kan sjekkes.. Har prøvd å ha stigende vanskelighetsgrad på forslagene :p Du kan ha tett luftfilter, som gjør at blandingen blir for fet. Prøv å juster tomgangsskruen. Ryker den mye? Kan være for mye olje i bensinen. Mye mulig noe rusk i forgasseren og. Har du mulighet til å rense den? Gå over bensinfilteret og tanken samtidig. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg tipper på fastlåst automat choke funskjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå