CFD Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Jeg driver og ser litt og lurer litt på noene ting.. HVorfor var det så mange som regget seg Høsten 2001? Jeg og Jan Ove (BBC) er feks bare dagen mellom hverandre. Eller bare noen timer siden jeg regget med en gang jeg kom på skolen og fikk tilgang til datarommet. Greit nok at det var endel som var aktive da ,men hvorfor ble så mange som regget seg på den tiden så aktive at de kom inn på top10 lista? Og BBC har sluttet og lese forumet.. Han min postcount står jo nesten stille etter at man fjernet Offtopic ifra postcount.. Så noen som har en grei forklaring? Endret 14. desember 2003 av CFD Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Eller, hvorfor er så mange født i mars/april? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg regget meg da fordi det var da jeg først fikk min egen pc..og begynte og mekke litt og sånn. Jeg har ikke vært så veldig aktiv på skrivingen, mye pga at det er mye det samme om og om igjen i hardware-delen, men er innom forumet hver dag..som regel flere ganger også. Jeg regget meg forresten 5 dager etter deg.. Btw, står 2003 i topic.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Btw, står 2003 i topic.. Sånn.. Fikset det slik at det står 2001. Jeg ble ikke så veldig aktiv før Sommern2002 jeg da.. Hadde vell kanskje 100poster elns.. Så begynte jeg på VK1 og da fikk jeg masse tid og bruke på forumet.. Hvem husker vell ikke 10 , 20 og 50 pårad raidene vi hadde i søppel? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Eller, hvorfor er så mange født i mars/april? Fordi Juni, altså 9 måneder før, er sommerferie.. og sommerferie = masser av tid til sex. Enkelt men genialt, levert av HalTan Research Inc. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Heh, jeg tror mer at det var da det første PHPBB-forumet kom opp... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Amund ( http://forum.hardware.no/index.php?showuser=1 ) satte opp Phpbb i det tidspunktet der ja Og siden han er den første brukeren så får dere og sånn cirka rett tidspunkt Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Eller, hvorfor er så mange født i mars/april? Fordi Juni, altså 9 måneder før, er sommerferie.. og sommerferie = masser av tid til sex. Enkelt men genialt, levert av HalTan Research Inc. !!! så det er DERFOR jeg er født 1. mars! Takk for oppklaringen Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Eller, hvorfor er så mange født i mars/april? Fordi Juni, altså 9 måneder før, er sommerferie.. og sommerferie = masser av tid til sex. Enkelt men genialt, levert av HalTan Research Inc. Har i allefall funnet ut at desember og rundt der er dem som ikke er planlangt. 9 mnd bakover da, så er vi midt i våren og alle er vårkåte og putter tissen overalt. Har ikke spurt hjemme, men jeg er sikkert ikke planlagt... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Eller, hvorfor er så mange født i mars/april? Fordi Juni, altså 9 måneder før, er sommerferie.. og sommerferie = masser av tid til sex. Enkelt men genialt, levert av HalTan Research Inc. Har i allefall funnet ut at desember og rundt der er dem som ikke er planlangt. 9 mnd bakover da, så er vi midt i våren og alle er vårkåte og putter tissen overalt. Har ikke spurt hjemme, men jeg er sikkert ikke planlagt... tror det er mange som ikke er planlagt akkurat da. de kommer jo med storken da og når han kommer vet man jo ikke det sier mamma Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 kom det ikke et nytt forum rundt den tiden? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Prøv midten av februar og tell 9 mnd bakover Kebab GUD: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1489017 PS: Jeg er ikke fødd i februar.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kanskje det har noe med at hardware.no gjorde et eller annet ganske så riktig slik at folk fant hardware.no og blei interrisert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå