AfterGlow Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Allerede under testing, ifølge nettsted.Det neste Battlefield-spillet kan få Battle Royale-modus Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Hva er dagens aksepterte definisjon på Battle Royale? 1 Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Hm. Blir interessant å se hvordan BR-formelen fungerer i et spill med såpass polert skytefølelse som BF-serien. 1 Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Håper det, Blir fatastisk å se en Trippel A spill produsent lage et optimalisert og fullverdig Battle Royal spill. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Blir spennende å se hva som skjer nær tungvekterne kommer på banen med denne sjangeren. Tipper de kommer de kommer til å lide av å ikke kunne fokusere kun på BR-modusen, i tillegg til at årlige iterasjoner vil ødelegge for konkurransescenen. Hva er dagens aksepterte definisjon på Battle Royale? Mange spillere, mange lag. Ingen respawn og vinneren eller vinnerlaget er de som står igjen til slutt. Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Blir nokk ganske så rått å få et BR spill med "Frostbite Gunn-play og Grafikk.. personlig håper jeg på BF4/3 Gunnplay og BF1 grafikk... de må nokk kru ned litt på Grafikken og effektene grunnet gigantiske maps, Store maps tar mye RAM/Minne... Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Hm. Blir interessant å se hvordan BR-formelen fungerer i et spill med såpass polert skytefølelse som BF-serien. EAs battelfield har den beste og smootheste gunnplay og grafikk per dags dato, blir helt rått å få et BR i Frostbite...lol Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Battlefield har vel så vidt jeg vet alltid fokusert på store kart og mange spillere, så det er ganske logisk at det får et BR modus. Spørsmålet er vel heller hvor lenge det er til CoD også får det. Neste er jo utelukkende multiplayer, og det sikkert en grunn til det. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 spent på å se hva de kommer med, men uansett hva det blir er det faktisk et minus å ikke ha det slik som skins fungerer i csgo/pubg med tilgjengelig marked via steam... Battlefield har vel så vidt jeg vet alltid fokusert på store kart og mange spillere, så det er ganske logisk at det får et BR modus. Spørsmålet er vel heller hvor lenge det er til CoD også får det. Neste er jo utelukkende multiplayer, og det sikkert en grunn til det. kan være at de droppet single player for å kjøre fult fokus på en BR-modus isteden, men generelt sett tror jeg ikke BR fra cod vil fungere noe bra da de sitter på forferdelig gammel engine... cod som kom i sist høst så særdeles ikke noe bedre ut enn det som kom for 4-5 år siden Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Vil de ha BR i CoD får de BR i CoD. Og da mener jeg de som lager spillet, ikke nødvendigvis fansen. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Så Battle Royale er den nye Zombie Modusen? Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Hvis dette blir tilnærmet likt PUBG med 100 spillere per match tror jeg PUBG dør momentant. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Dette her er faktisk ganske interessant, men kanskje ikke en overraskende utvikling. Enspiller delen er ikke veldig viktig for meg i Battlefield, gjenstår å se om de leverer full pakke her i motsetning til det neste COD ryktes å være noe amputert til fordel for en ren flerspiller greie. Er i hvertfall veldig optimistisk til WW2 settingen og Battlefield sitt gameplay, siden COD tryna ganske greit der i sitt forsøk. Endret 20. april 2018 av Mala Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Drømmer om Battlefield med Arma ballistics med Dayz-mod (Epoch med bygging av baser) i Chernarus jeg. Det hadde vært noe det Lenke til kommentar
SimenRom Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Om dette er sant vil det bli digg af. Grafikken i BF1 var elsk. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Gleder meg til Battlefield WW2, håper de gjør det mindre arkade for oss PC-spillere og likere sin gamle form ala Battlefield 1942 og Battlefield 2. Det er en opplevelse i seg selv å lette fra hangarskipet, og lande for å fikse flyet. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Trengte vel bare å fly over rullebanen vel? (Tenker på BF2, men er så lenge siden at jeg husker sikkert feil) Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Hvis dette blir tilnærmet likt PUBG med 100 spillere per match tror jeg PUBG dør momentant. For min del er det feil tidsalder. Liker nåtid eller litt fremtid, men før mecha og alskens boost of fly rundt omkring greier... Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Hvis dette blir tilnærmet likt PUBG med 100 spillere per match tror jeg PUBG dør momentant. For min del er det feil tidsalder. Liker nåtid eller litt fremtid, men før mecha og alskens boost of fly rundt omkring greier... Jeg liker når spill fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå