sussss Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 God Helg :-) weekend Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Ser at hvitveisen allerede er i blomst hos dere. Snøen begynner å forsvinne noen steder, men her oppe er faren for snøras større enn noen gang. Ha du også ei god helg - eller weekend, som det heter på dansk. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 20. april 2018 Forfatter Del Skrevet 20. april 2018 Ser at hvitveisen allerede er i blomst hos dere. Snøen begynner å forsvinne noen steder, men her oppe er faren for snøras større enn noen gang. Ha du også ei god helg - eller weekend, som det heter på dansk. Mvh.Oddvar Mange tak Moerk :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Fint bilde Suss, i det danske land Hva gjør vi nå. lille du? Kim..... Mvh Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Fint bilde av hvitveisen, liker at du har kommet deg helt ned på alle fire for å få riktig perspektiv på den. Ble du skitten på kneet? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 Fint bilde Suss, i det danske land Hva gjør vi nå. lille du? Kim..... Mvh Leif Godmorgen Leif...nå du kender godt Kim Larsen ? takker mange gange Hilsen Suss Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 Fint bilde av hvitveisen, liker at du har kommet deg helt ned på alle fire for å få riktig perspektiv på den. Ble du skitten på kneet? God formiddag Helene..takker..ja jeg skal passe på mine stakkels knæ..så det skal gøres lidt hurtig.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Fint bilde Suss, i det danske land Hva gjør vi nå. lille du? Kim..... Mvh Leif Godmorgen Leif...nå du kender godt Kim Larsen ? takker mange gange Hilsen Suss Hei Suss og god førmiddag Ja kjenner godt til Kim Larsen, lytttet mye til han, som gutt nær jeg vokste opp i Skåne og Helsingborg Mange goe låter God helg Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg