AfterGlow Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Den fantastiske mottakelsen gikk inn på Cory Barlog.God of War-sjefen: – Jeg gråt da jeg så anmeldelsene Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Massivt talent han karen der. Skjønte spillet kom til å bli bra når han var såpass involvert. Tipper Sony kaster noen millioner hans retning for å utvikle enda mer spill. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Arrh... Lønningspils eller God of War... Vanskelig valg! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Massivt talent han karen der. Skjønte spillet kom til å bli bra når han var såpass involvert. Tipper Sony kaster noen millioner hans retning for å utvikle enda mer spill. Nettopp derfor det irriterer meg mer enn det burde gjøre at ingen ser ut til å bry seg om Underworld Ascendant. Det er jo Ultima Underworld 3, laget av to av hovedfolkene bak System Shock, Ultima Underworld, Deus Ex og Thief (Warren Spector og Paul Neurath). Og det kommer etter planen i år. Previews osv ser utrolig bra ut også. Så hvor er hypen? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Arrh... Lønningspils eller God of War... Vanskelig valg! Begge deler. Enkelt valg. 2 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Et testosteronfylt, hjernedødt actionspill, som slippes eksklusivt til konsollen alle heier på får gode karakterer, sier du? Den hadde sikkert ingen sett komme: Lenke til kommentar
Populært innlegg BakaBerg Skrevet 20. april 2018 Populært innlegg Del Skrevet 20. april 2018 Et testosteronfylt, hjernedødt actionspill, som slippes eksklusivt til konsollen alle heier på får gode karakterer, sier du? Den hadde sikkert ingen sett komme: Går det an å bruke begrepet "hipstertrolling"? Eller høres det helt feil ut? 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Avean Skrevet 20. april 2018 Populært innlegg Del Skrevet 20. april 2018 (endret) 5år med slit 24/7 jobbing Endret 20. april 2018 av Avean 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg gorsol Skrevet 20. april 2018 Populært innlegg Del Skrevet 20. april 2018 Et testosteronfylt, hjernedødt actionspill, som slippes eksklusivt til konsollen alle heier på får gode karakterer, sier du? Den hadde sikkert ingen sett komme: Har du prøvd spillet? 13 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Angrer litt på at jeg solgte PS4 nå, kanskje man skal kjøpe PS4 Pro. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Sykt fortjent. Håper han tar seg en god ferie nå og kommer sterkt tilbake, håper vi får ser mer av Kratos og andre spill denne karen er involvert i i mange år fremover. Jeg stoler såpass på denne karen at jeg vet at dette blir årets høydepunkt på spillfronten for min del. Digger mytologi, og norrøn mytologi blir helt perfekt! Er så glad for at Sony gir spillselskapene de støtter masser av tid til å lage spillene sine helt ferdige før de slippes. At de tørr å slippe anmeldelsene en uke før spillet kommer i salg viser også at spillutviklerne er sikker på at spillet de har laget er bra. Noe annet enn Bethesda m.fl som ikke tørr å slippe anmeldelser før spillet slippes. 2 Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Massivt talent han karen der. Skjønte spillet kom til å bli bra når han var såpass involvert. Tipper Sony kaster noen millioner hans retning for å utvikle enda mer spill. Nettopp derfor det irriterer meg mer enn det burde gjøre at ingen ser ut til å bry seg om Underworld Ascendant. Det er jo Ultima Underworld 3, laget av to av hovedfolkene bak System Shock, Ultima Underworld, Deus Ex og Thief (Warren Spector og Paul Neurath). Og det kommer etter planen i år. Previews osv ser utrolig bra ut også. Så hvor er hypen? Aldri hørt om eller sett noen nyheter, ang dette spillet. Kanskje en lei grunn? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Arrh... Lønningspils eller God of War... Vanskelig valg! Begge deler hos meg 1 Lenke til kommentar
-Shroom-Dustifier Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 5år med slit 24/7 jobbing https://www.youtube.com/watch?v=FR7IX5RTPPA Fikk nesten lyst til og gråte jeg også når jeg så reaksjonen hans 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Rørende, og det setter ting litt i perspektiv når man ser hvor glad han blir. Jeg tror vi gamere ofte glemmer, eller ikke tenker over, hvor mye hardt arbeid spillutviklerne legger ned i spillene sine. Den videoen var en fin påminnelse om å ikke ta spill for gitt. 5 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Enig. Det er en av grunnene til hvorfor jeg sterkt misliker piratkopiering, og kanskje spesielt unnskyldningene folk kommer med, den ene latterligere enn den andre. Når du ser videon øverst, har du samvittighet til å laste ned GoW fra en piratside og nyte spillet? Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Har absolutt null og niks av interesse når det kommer til God of War serien i sin helhet.. MEN jeg liker at single-player spill får ros og positiv oppmerksomhet.. Uansett hva kompanier som EA tenker så er ikke single-player spill bortkastet tid og ressurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå