NTB - digi Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Rett før GDPR trår i kraft.Facebook flytter 1,5 milliarder brukere til USA Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 En handlingens mann - gjør hva som helst for å unngå/omgå personvernet som beskytter enkeltindividet ? 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) De som fortsatt er på facebook etter alt dette må være noen forbanna lavpanna idiotoer. Endret 20. april 2018 av Simen1 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 De som fortsatt er på facebook etter alt dette må være noen forbanna lavpanna idiotoer. Eller vi bryr oss ikke. Jeg bruker facebook til å sende sporadiske beskjeder til bekjente. Innlogging på banale tjenester. Deling av memes. Kunne ikke brydd meg en tøddel om hvem som har all den informasjonen. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 "Alle brukerne utenfor USA, Canada og EU flyttes fra selskapets internasjonale kontor i Irland til hovedkontoret i California." Regner Facebook Norge som en del av EU? Lenke til kommentar
timeshift Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Dette vil ikke utgjøre noen forskjell for Facebooks forpliktelser overfor europeiske innbyggere. Artikkel 3 - Geografisk virkeområde 2. Denne forordning får anvendelse på behandling av personopplysninger om registrerte som befinner seg i Unionen, og som utføres av en behandlingsansvarlig eller databehandler som ikke er etablert i Unionen, dersom behandlingen er knyttet til a) tilbud av varer eller tjenester til slike registrerte i Unionen, uavhengig av om det kreves betaling fra den registrerte eller ikke, eller b) monitorering av deres atferd, i den grad deres atferd finner sted i Unionen. Endret 20. april 2018 av timeshift Lenke til kommentar
trikola Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 "Alle brukerne utenfor USA, Canada og EU flyttes fra selskapets internasjonale kontor i Irland til hovedkontoret i California." Regner Facebook Norge som en del av EU? Norge er en del av EØS og GDPR gjelder her på berget også. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 De som fortsatt er på facebook etter alt dette må være noen forbanna lavpanna idiotoer. Det får da være måte på til karakteristikk. Jeg bruker Facebook fortsatt og kommer til å bruke det i fremtiden. Det gjelder å være bevisst på hva man legger ut av info på alle apper og plattformer. God helg, hilsen en forbanna lavpanna idiot. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Så fort jeg er ferdig utdannet, blir kontoen min slettet. Nå er jeg kun på face fordi vi bruker dette som kommunikasjonsplattform. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå