pastrom Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Uff. nå begynner jeg å bli lei. Litt på sensommeren i år kjøpte jeg et Optio 330Rs fra xd.no. Men for ca 1 måned siden slo kameraet seg vrang helt uten videre(andre steg i den to stegs utløseren fungerte ikke, dermet fikk jeg ikke tatt noe bilde. Det var utløseren som var gåen(noe som var litt rart, fordi det bare hadde stått på pulten siden jeg brukte det sist gang da det fungerte helt topp). Men jeg forhørte meg med en Pentax forhandler i byen, og han ringte Pentax Norge og fant ut at det der var et kjent problem på de kameraene. derfor sendte jeg det inn til Xd som skiftet ut utløseren og sendte det tilbake(noe som tok ca 2 og 1/2 uke). Deretter fungerte kameraet helt fint. Helt til i dag. Jeg var ute, og hadde kameraet i lommen. Da jeg kom hjem skulle jeg bare teste kameraet da jeg merket at det samme problemet hadde oppstått igjen... Noen som vet hva jeg har rett til i dette tilfellet? Når jeg merker at kameraet(som jeg ellers er Veldig fornøyd med) har et slikt problem, vil jeg jo helst ha et annet kamera der jeg slipper å bekymre meg over slike ting. Noen som har noen innspill? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå