merterje Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg har fått en trussel melding på PCen min. Se vedleggene. Det ene vedlegget viser trusselen som kom opp. Jeg taster på den og videre, og da kommer jeg til det andre vedlegget. Men hvordan skal jeg finne mappe/filnavn som jeg skal bruke. Meldingen nevner C:\Program...\soffice.bin og %desktopdirectory%\ Men hvor skal jeg bruke det, sette det inn i som filnavn funket ikke, slik jeg skjønner ?? Jeg har ingen synlige problem på PCen, men håper noen kan forklare dette nærmere. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Kan du kanskje gå inn i windows defender og se om en mer fullstendig melding ligger der? Jeg regner med at det er noe i C:\Program Files\ den vil frem til Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 (endret) Soffice.bin en del av linux distroen Red Hat. Og om du har lastet ned det og defender klager kan du bare ignorere meldingen.. Endret 19. april 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 (endret) Trusselmelding... den var ny... he he Det er Defender som har aktivert den funksjonen som gjør at bare godkjente programmer får lovt til å forandre på filer i diverse mapper. https://www.dinside.no/data/slik-sikrer-du-windows-10-mot-losepengevirus/68845664 Endret 19. april 2018 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Du har nok enablet dette i defender og derfor fått denne meldingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå