Jørgen Sørheim Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 er vel opptil hver enkelt hvilken av de to man liker best, litt misvisende å spørre andre om hvilken man skal like best Mnei, egentlig ikke. T610 er ikke akkurat det man kan kalle en avansert telefon.. pen å se på, og har greie nok funksjoner til å gjøre allmuen til lags, det skal den ha. Den er som en t68i.. fin og grei, men ganske kjedelig når det kommer til stykket. 3650, derimot, er, til tross for det fjortis-leketøy-aktige skallet, en god del hakk høyere på dippedutt-o-meteret. Den eneste grunnen til at jeg solgte min, var fordi jeg fikk tilbud på en P800. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har baade en T610 og en 3650 som jeg bruker om hverandre til daglig. Om hverandre siden de tilfredstiller forskjellige behov. Vil du se paa filmer, bruke avanserte programmer, n-gage spill, hoere paa mp3 saa bruker jeg 3650. Skal jeg bare ringe, sende sms, bruker jeg T610, dvs. mer det daglig bruket. Men det er et par ting som er verdt aa nevne. 3650 er stor og klumpete. Du putter ikke den i buksalomma. Den har skikkelig daarlig ringelyd i forhold til T610. Batteriet suger hvis du bruker den mye. Intens bruk krever daglig lading. Tastene er for j.... Jeg faar vondt i hendene etter aa skrive meldinger med den. Det er noe fundamentalt galt med ergonomien. Positive ting om 3650: - uendelig saa og si programmer og spill paa den - mp3-spiller dog kvaliteten er daarlig - stor skjerm gjoer at spillene gir en bedre opplevelse Hvis T610 hadde hatt stoette for minnekort saa hadde den vaert fullkommen. Basta. 3650 er veldig billig naa. Du faar den for 1500 +/- Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Var det noen som sa at T610 hadde bedre skjerm enn 3650? Det er bare tull. 3650 sin skjerm er utrolig mye bedre. Om den har færre farger er totalt uvesentlig. Ikke kom her og si at du ser at det er lite farger på et foto på den. Endret 19. desember 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) det er oppløsningen (oppgitt i pixler) ikke fargene som er viktige! mange pixler= et gjevnere og bedre bilder, flere farger= av og til litt bedre nyanser nokia3650: 176 x 208 pixels SE t610: 128 x 160 pixels men nokia'en har litt større skjerm rent i cm., men alikevel har 3650 et bedre bildre... 3650 er i bunn og grunn litt "grunnmuren" til 6600 og har mange likhetstrekk og er en superb telefon, men er relativt stor... har du ingenting imot størrelsen så er 3650 valget (mye mere funksjonalitet og muligheter, og bedre kamera) EDIT: ja, glemte tastene; de er ganske jævlige og som sx1 trenger de tilvenning... opp til deg, en mulighet er kankskje å vente på 3660, oppfølgeren til 3650: bedre skjerm(flere farger), kamera (skal være bedre, uansett om oppløsningen er den samme) og tasteoppsettet er "normalt" bare hvis noen lurer så er den like stor som 3650 se selv kort og godt: skal du ha en liten hendig og god telefon med helt greit mms kamera: velg t610 vil du ha masse, masse, masse muligheter som video, bra bilder, spill, excel, word, fjernkontroll til tv/radio, navigasjon ++: kjøp 3650 (3660?) Endret 19. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 det er oppløsningen (oppgitt i pixler) ikke fargene som er viktige! Jeg tenkte mest på selve skjermteknologien. Hvis du ikke ser rett på skjermen til T610 så ser det jo helt elendig ut. Akkurat slik som Nokia S60 skjermer. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har også begge telefonene.Jeg vil si at T610 er den telefonen du beholder etter en stund hvis den blir kun brukt til ringing/melding fordi den er minst og enklest,men 3650 er uslålig når det gjelder underholdning.Utrolig bra bilder og du kan laste ned uendelig med programmer og spill fra nettet.Er du typen som tar frem telefonen i en ledig stund for å "leke" så gå for 3650.Synes du det er gøy med bilder så glem T610.Personelig anbefaler jeg deg til å kjøpe "billig"3650 for å se mulighetene med symbian.Jeg ble "hekta",aldri noe annet en symbian for meg,men så er ringing det telefonen blir minst brukt til.for da hadde jeg nøyd meg med T610.(En venn av meg klagde på bildene på sin 3650,så viste det seg at den sto justert på dårligste kvalitet oppløsning.Håper det ikke er flere som har gått i lange tider med samme problem.) Lenke til kommentar
//E Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 3650 er veldig billig naa. Du faar den for 1500 +/- Hvor får du den til den prisen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 3650 er veldig billig naa. Du faar den for 1500 +/- Hvor får du den til den prisen? han mener vel brukt. kanskje det er noen på bruktmarkedet som selger den til den prisen.. ny koster den 2800 kr, noe som også er veldig billig med tanke på funksjonaliteten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå