Venin Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg har en termostat av typen Devireg 520 på badet. Problemet er at den må stå over 8 for i det hele tatt varme opp baderomsgulvet, men på 9 blir det altfor varmt. Dette gjør den litt tungvint i bruk. Er det noen måte å justere dette så man kan bruke hele rekkevidden fra 0 - 10? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Det kan være det er noe feil på den. Jeg hadde en termostat på badet (en annen type) som ikke fungerte i nedre området, fant at potmetret var defekt. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 bruk en liten sportrekker, og bend av "hjulet", vri det moturs ønsket lengde før du presser det på igjen. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 20. april 2018 Forfatter Del Skrevet 20. april 2018 Det vil vel bare gjøre at varmen stilles mellom f.eks. 2 og 3 i stedet for 8 og 9? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Det vil vel bare gjøre at varmen stilles mellom f.eks. 2 og 3 i stedet for 8 og 9? Det var jo det du ville, at den skulle stå lavere Lenke til kommentar
Venin Skrevet 20. april 2018 Forfatter Del Skrevet 20. april 2018 Jeg vil ha større kontroll mellom ingen varme og maks varme. Altså at 1 gir litt varme og 10 gir maks varme, ikke at 2 gir litt varme og 3 gir maks varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå