Harald Brombach (digi.no) Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Brukere av eldre Windows vil ikke lenger få tilgang til ny funksjonalitet.OneNote skal ikke lenger være en fullverdig Office-applikasjon Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 OneNote er et genialt program, brukes mye både privat og på jobb! Men Windows-appen er jo helt elendig i forhold til Office-utgaven! Mangler masse funksjonalitet. Så det er tragisk hvis den forsvinner, så godt integrert den er også! 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg vil heller si at alle "appene" til MS er søppel ifh desktop-utgavene, inkludert de som er en del av Office. Så dette er ikke noe smart trekk av MS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg vil heller si at alle "appene" til MS er søppel ifh desktop-utgavene, inkludert de som er en del av Office. Så dette er ikke noe smart trekk av MS. Det er helt frivillig å bruke Microsoft sin programmer, men du velger selv å bruke søppelet. Hva er ifh ? Er det en forkortelse eller hva? Lenke til kommentar
ftw Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg vil heller si at alle "appene" til MS er søppel ifh desktop-utgavene, inkludert de som er en del av Office. Så dette er ikke noe smart trekk av MS. Jeg er helt enig Det er dessverre en del av trenden med å "mobilifisere" og dumme ned desktop programmer. Avanserte funksjoner forsvinner, og GUIet blir simplere med store touch-vennlige knapper. Pr. i dag er det himmel og hav forskjell mellom fullverdig OneNote og Win10-appen. 2 Lenke til kommentar
Antibabbel Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 OneNote er fantastisk så jeg håper at den appen forbedres til officepakke-nivå hvis de gjør dette. Bruker OneNote nesten daglig på jobb, og aldri app-utgaven... 1 Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 OneNote 2016 og OneNote for Android brukes daglig. Begge er utmerket. OneNote for Windows 10 har fremstått som et dårlig, på grensen til ubrukelig forsøk på kompromiss hver gang jeg har testet den. OneNote på web er heller ikke all verden. Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Hva betyr dette for Mac- og webutgaven mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå