Svampebob_1 Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg er ute etter litt erfaringer. Bruker fra før Chromecast Audio. Jeg irriterer meg over lang og trøblete oppkoblingstid fra Spotify. Spotify feiler ofte på første forsøket og jeg må ofte prøve på nytt første gangen jeg kobler til. Når jeg først har fått koblet til Spotify, så fungerer det helt fint. Det trådløse nettverket mitt fungerer helt fint og det er veldig god dekning både for mobiltelefon (iPhone med 2m rekkevidde) og Chromecast Audio enheten (1m rekkevidde). Ingen av de andre enhetene mine (MAC, PC, mobiltelefon jobb, nettbrett) har problemer med det trådløse nettverket. 0 pakketap, full hastighet og rask responstid på ping. Jeg vurderer derfor Sonos Play:3 i stedet, for å slippe frustrasjoner når jeg skal spille musikk. Noen erfaringer på hvordan dette fungerer? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Hvilke innstillinger har du på routeren din når det gjelder UPNP? Det pleier å være deaktivert på mange routere. Jeg hadde noe av det samme problemet som deg og det bedret seg etter jeg aktiviserte UPNP på routeren.Hvorfor vurderer du ikke å skaffe Sonos connect istedenfor Play:3? Da kan du jo fortsette å streame til anlegget ditt. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Bare synd at UPnP lekker som en sil... https://searchsecurity.techtarget.com/news/252439026/A-UPnP-vulnerability-hides-bad-traffic-in-a-new-way Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 19. april 2018 Forfatter Del Skrevet 19. april 2018 Hvilke innstillinger har du på routeren din når det gjelder UPNP? Det pleier å være deaktivert på mange routere. Jeg hadde noe av det samme problemet som deg og det bedret seg etter jeg aktiviserte UPNP på routeren. Hvorfor vurderer du ikke å skaffe Sonos connect istedenfor Play:3? Da kan du jo fortsette å streame til anlegget ditt. Takk for tipset. Skal sjekke UPNP. Tror faktisk jeg har sett på det en gang før for mange år siden og at det gjorde ting mye bedre. Anlegget mitt er ikke så mye å skryte av, er jeg redd. Så mulig Play:3 er et bedre alternativ enn Connect. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå