Moerk Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Dagens fangst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Dagens fangst Elg er ikke et sjeldent syn her hos oss. Denne snakket jeg rolig til og det gjorde den nysgjerrig. Mvh Oddvar Se bildet Flott fangst Oddvar Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 20. april 2018 Forfatter Del Skrevet 20. april 2018 Dagens fangst Elg er ikke et sjeldent syn her hos oss. Denne snakket jeg rolig til og det gjorde den nysgjerrig. Mvh Oddvar Se bildet Flott fangst Oddvar Mvh Leif Hjertelig, hjertelig, Leif. Ha en god dag i tåka. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Dagens fangst Elg er ikke et sjeldent syn her hos oss. Denne snakket jeg rolig til og det gjorde den nysgjerrig. Mvh Oddvar Se bildet Flott fangst Oddvar Mvh Leif Hjertelig, hjertelig, Leif. Ha en god dag i tåka. Mvh.Oddvar Bare hyggelig. Ikke noen tåke på Andøya God helg Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg