Gernia Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 (endret) Da er man tilbake igjen, og ber om hjelp 4k+ tenkte feil i tittel! Etter å ha hosta en server på egen maskin (og opplevd lagg), eller betalt for server (og mildt sagt hatt noen problemer der), sitter jeg nå og lurer på om jeg bare kan kjøpe min egen server. Den skal helst være nokså liten, kunne kjøre nokså stille (og kaldt) men ingen vannkjøling. Den trenger ingen periferaler, da disse er lett for meg å få tak i billig. Serveren i seg selv skal brukes til å hoste spill som 7days to die, og empyrion galactic survival + minecraft fra tid til annen. Antallet spillere ligger på opp mot 8 - 6 pers max. Pris er rundt 4k< for hardware. Har aldri kjøpt deler til en server selv, så har ikke noe som helst innsyn eller forslag til hva som skal kjøpes. Takker for alle som gidder og lese, + litt ekstra for de som faktisk svarer Endret 19. april 2018 av Gernia Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Tenkte bare jeg skulle svare sånn at jeg fikk både takk og litt ekstra takk -Så får de andre under her svare på det du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå