MrMamen Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 One Must Fall: 2097 var PC-spillerens Street Fighter.TILBAKEBLIKK: Fremtidens mest populære sport 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Skandale at vi enda ikke har fått en verdig oppfølger til dette geniale spillet. 2 Lenke til kommentar
Gromrunk Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Herregud, dette spillet hadde jeg helt glemt og nå ble jeg så nostalgisk at jeg nesten falt av stolen! Takk for påminnelsen! 1 Lenke til kommentar
Juvens Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Dette spillet har jeg vært på utkikk etter lenge! Kunne bare ikke huske tittelen. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Herregud, dette spillet hadde jeg helt glemt og nå ble jeg så nostalgisk at jeg nesten falt av stolen! Takk for påminnelsen! Som jeg skulle skrevet det selv Vekte god minner denne! Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Digget dette spillet og ikke minst den fantastiske musikken! Fins en cover versjon finnes på Spotify, om noen skulle være interessert: https://open.spotify.com/track/3Kl4FdQT6wfuq27qNU8wxN?si=e-LaznoyTg-UxEmYMCW0lQ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Gud, så mange timer jeg brukte på dette spillet. Og gud for en tilfeldighet. Jeg googlet akkurat spillet for å se om jeg kunne finne det noe sted og Gamer kom opp på første treffet. Må ha sett tråden i forbifarten eller noe og underbevisst begynt å tenke på det eller noe. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Skikkelig flashback. Gikk noen timer på dette spillet ja. Lenke til kommentar
MrMamen Skrevet 20. april 2018 Forfatter Del Skrevet 20. april 2018 Hyggelig at så mange av dere likte tilbakeblikket, og har like nostalgiske følelser for spillet og musikken som meg selv. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Gøy artikkel Kult spill som jeg hadde på disketter. Husker det var kjedelig å pakke ut spillet, etter at jeg fikk crc feil på nest siste disk Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Digget dette spillet og ikke minst den fantastiske musikken! Fins en cover versjon finnes på Spotify, om noen skulle være interessert: https://open.spotify.com/track/3Kl4FdQT6wfuq27qNU8wxN?si=e-LaznoyTg-UxEmYMCW0lQFunker ikkje på spotify mobil. Står at den ikkje er tilgjengelig Spill spillet i dag: http://www.openomf.org For de som ikkje så linken i artikkelen Endret 20. april 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) Funker ikkje på spotify mobil. Står at den ikkje er tilgjengelig Snodig, testet nettopp selv og det funker på min Android-mobil. Hva med denne: spotify:track:3Kl4FdQT6wfuq27qNU8wxN Er forøvrig denne det gjelder: Endret 20. april 2018 av Thalidomide Lenke til kommentar
Trono Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) Dette spillet har definitivt en spesiell plass i retrohjertet mitt! Når spillet kom ut hadde jeg fremdeles ikke fått ordnet meg noe lydkort. Hadde kun spilt demoversjonen litt med PC speaker. Var tilfeldigvis innom en bekjent av meg på vei hjem fra skolen, som hadde anskaffet både lydkort og koblet opp stereoanlegget sitt. Han startet opp OMF2097 og blåste fletta av en ung nerd. Hadde aldri hørt noe lignende fra et spill! Da var det bare èn ting å gjøre - å dra rett hjem og trygle om penger til lydkort Endret 23. april 2018 av Trono Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå