akelbo Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Bybyggerspillets PC-versjon får en ny utvidelse i mai.Cities: Skylines lokker med fornøyelsesparker og friluftsliv Lenke til kommentar
nonplusultra Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Gleder meg virkelig til denne ja! Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Får inntrykk av at dette var mer eyecandy enn gameplay-substans. Jeg bryr meg egentlig lite om hvordan byen ser ut, jeg bryr meg om et effektivt veinett, høye inntekter, god dekning av fasiliteter osv. Det kan godt være det er dype og interessante systemer som følger med denne ekspansjonen, men slik den ble presentert i traileren og press releasen virket det ikke som helt min greie. Lenke til kommentar
G Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Ganske sykt egentlig. Men jeg har en Kaby Lake 2-kjernet Laptop som ikke er i stand til å drive dette spillet (2015 PC eller hva det nå er) Lenke til kommentar
Exorsisimus Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Gleder meg Vært litt ute av spillet en periode, men ser fram til noen nye 100-timers'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå