nor50 Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg hev meg på trenden og kjøpte 3 kartonger med Pepsibokser fra Sverige. Fikk dem i dag, og det var virkelig skuffende! Smakte overhodet ikke som noen Pepsi jeg har smakt tidligere. :-( Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg hev meg på trenden og kjøpte 3 kartonger med Pepsibokser fra Sverige. Fikk dem i dag, og det var virkelig skuffende! Smakte overhodet ikke som noen Pepsi jeg har smakt tidligere. :-( De er muligens produsert i Tyskland. Og smaken er forskjellig mellom land til land. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Av nysgjerrighet: Har disse boksene et ekstra klistremerke på seg? Og er selve brettet teipet igjen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Som snillekim er inne på å smaker likt forskjellig fra land til land selv om oppskriften er den samme. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Hvilken trend? Å kjøpe brus/godteri i Sverige. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Er harry-handel blitt noe mer trendy i det siste? 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Er harry-handel blitt noe mer trendy i det siste? Er en viss såkalt "sukkeravgift" som har utløst det ja 3 Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Som snillekim er inne på å smaker likt forskjellig fra land til land selv om oppskriften er den samme. Oppskriften er faktisk ikke den samme, vet det er annen mengde sukkerinnhold fra land til land faktisk eks. Coca Cola, Canada 39 g Japan 37 g India 36 g Norge 35 g Thailand 32 g http://www.side2.no/helse/en-cola-er-ikke-bare-en-cola---sukkerinnhold-varierer-fra-land-til-land/3423143974.html Endret 2. mai 2018 av -PoWa- Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg hev meg på trenden og kjøpte 3 kartonger med Pepsibokser fra Sverige. Fikk dem i dag, og det var virkelig skuffende! Smakte overhodet ikke som noen Pepsi jeg har smakt tidligere. :-( Forskjell på vann har veldig mye å si. Brus fra sverige/tyskland har alltid smakt ulikt fra norsprodusert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå