Runebassen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Nostradamus: Hvilken spiller har du? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 HWB kjørte vel sin julekalender tidligere idag pga. julebord..? Var et Intel-hk hvis jeg husker rett (forbehold om feil ). Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1489209 det var et intel mobo ja Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 noen som kan gi meg en god grunn til ikke å kjøpe benq JoyBee i julegave til lillebror? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Et helt greit tilbud det, men jeg velger Creative Muvo NX 256 fremfor denne Har denne kommet til norge da? Jeg skulle også ha den, men den ble utsatt gang på gang på gang. Så kjøpte heller Muvo2 med 512 mb heller. Flash spiller. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har denne kommet til norge da? Jeg skulle også ha den, men den ble utsatt gang på gang på gang. Så kjøpte heller Muvo2 med 512 mb heller. Flash spiller. Jeg har bestillt den, men aner ikke når jeg får den. Ingen andre spillere som frister uansett Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hmm, jeg har Creative Muvo som jeg mest bruker til avspilling av lydbøker. Det som suger med denne er at den ikke har "resume" funksjon. Virkelig irriterende å måtte "lete" seg frem for hver gang jeg slår den på.Vet noen om BenQ har en resume, eller noe som gjør det lettere å finne frem til hvor en var??? NX versjonen har resume, så hvis du innsvesterer 2 bokstaver til så har du alt du trenger. NX har også display og EQ innstillinger Lenke til kommentar
baRs Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) noen som kan gi meg en god grunn til ikke å kjøpe benq JoyBee i julegave til lillebror? Gode grunner: The Joybee 120 is honored 5 stars (of a maximum 5) by What Hi-Fi magazine. Some quotes from the article "BenQ very much for this mini marvel": "Suberb perfomance and features for its small size and price; easy to use." "BenQ's affordable, desirable Joybee 120 is the best ultra-portable MP3 player we've tested to date." "it's the best ultra-portable player we've heard or seen." Høres bra ut spør du meg! Bestilte den til min søster i Julegave... Endret 14. desember 2003 av baRs Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har Komplett satt ned prisen på Keyboardet de selger? Det er jo fortsatt mange webshopper som selger keyboardet billigere enn Komplett. Har de satt ned prisen i det hele tatt? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hvilken spiller har du forresten? Har en iRiver iFP-395T. Finner den bare i 512MB-versjon. Mente jeg leste en nyhet for en stund siden der det sto den kom i ny versjon med 1GB minne. My mistake, beklager. Men du får iFP-599T med 1GB minne selv om den er litt større da Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har denne kommet til norge da? Jeg skulle også ha den, men den ble utsatt gang på gang på gang. Så kjøpte heller Muvo2 med 512 mb heller. Flash spiller. Jeg har bestillt den, men aner ikke når jeg får den. Ingen andre spillere som frister uansett bestillt fra hvor?? creative sine nettsider? eller noe annet? Jeg skulle bestille via psdata, men datoene ble endret konstant. siste dato: ubekreftet 21.12.2003 Og datoen før det var 15.12.2003 Så var det 10.12.2003 15.11.2003 o.s.v. Vet ikke hvorfor creative roter så fælt med datoer. det er ikke likt dem. Men Muvo2 512 mb kan alt det samme som Muvo NX. Ja jeg har ekstern radio som jeg kan koble på. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har Komplett satt ned prisen på Keyboardet de selger? Det er jo fortsatt mange webshopper som selger keyboardet billigere enn Komplett. Har de satt ned prisen i det hele tatt? Reagerte også litt på det, når jeg finner det til 70.- mindre i to andre webshopper. Men jeg vil nå regne med de har satt ned prisen, om ikke er det jo litt sleipt. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hva er prisen på Benq Joybee 120 ellers (utenom i dag)? Noen som vet? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 jeg snakket med boston distribution ang muvo nx 256 for ikke så lenge siden, og de mente at den var trekt fra markedet før den kom ut. kan jo stemme i og med at ingen butikker har sett snurten av den. litt synd egentlig, da jeg liker den bedre enn rhombaen. dette er ubekreftet informasjon though, så dere må ta det med en klype salt. Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Edit: La det i en egen tråd, jeg: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=79&t=181416 Endret 14. desember 2003 av Mikael Å. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Shit da, eg skal ha meg ny Raptor nå, men tenkte ikkje at eg trengte ein for 2-4 dager siden Håper den kjem tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå