Richard91 Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Jeg har en Asus RT-AC66U koblet til Telenor ruteren, alt utstyr er koblet til Asus, satt Telenor ruteren i bridge mode for å få plex til å fungere over internett(dobbel NAT problem), men nå funker ikke lenger Netflix på mobilen, chromecast eller TV, men fungerer på PC. Viaplay fungerer fortsatt. Netflix på mobil funker om jeg kobler fra WiFi. Noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
Richard91 Skrevet 18. april 2018 Forfatter Del Skrevet 18. april 2018 Tv2sumo fungerer heller ikke, men her får jeg i det minste bla igjennom innhold, den bare streamer ikke, på Netflix får jeg ikke opp innhold på mobilen, på Tv kommer jeg ikke inn på appen. Funker fint på pc'en. Lenke til kommentar
KristianMC Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Tv2sumo fungerer heller ikke, men her får jeg i det minste bla igjennom innhold, den bare streamer ikke, på Netflix får jeg ikke opp innhold på mobilen, på Tv kommer jeg ikke inn på appen. Funker fint på pc'en. Du har ikke prøvd å sette unntak i brannmuren for Netflix og Tv2Sumo i ruteren? Lenke til kommentar
Richard91 Skrevet 18. april 2018 Forfatter Del Skrevet 18. april 2018 (endret) Nei, finner ikke ut hvordan jeg gjør dette uten å bruke statisk IP. Men jeg har prøvd å slå av brannmuren uten at det hjalp noe. Endret 18. april 2018 av richardraabu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå