JonasAndorsen Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 (endret) Har Logitech Z906, brukt de i et år nå. Tidligere har jeg alltid brukt et headset til PS4en min, men nå som jeg har blitt så vandt til høyttalere er det vanskelig å gå tilbake til headset. Høyttaleren blir brukt til lyd fra PCen, men jeg skulle gjerne ha hatt lyd fra både PS4en og PCen. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? Endret 18. april 2018 av JonasAndorsen Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Tenker du lyd fra begge kilder samtidig (mikser) eller inngangsvelger? Lenke til kommentar
JonasAndorsen Skrevet 18. april 2018 Forfatter Del Skrevet 18. april 2018 Tenker du lyd fra begge kilder samtidig (mikser) eller inngangsvelger? Tenker nok på lyd fra begge to samtidig. Bruker ofte pcen samtidig som jeg har PS4'en på, men kan bare ha lyd fra PCen nå. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Har du stereo-inngang på hovedkort/lydkort? I såfall skulle det være mulig å justere opp lyden ut mot kanal "lyd inn". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå