AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Er det vanlig at en 12 åring kan få kviser på penis? han fortalte om dette og lurte på jeg visste det, men siden jeg er moren så er det så vanskelig å svare han. Anonymous poster hash: 394c1...7f4 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Kviser på penis er litt uvanlig, men det er mange normale ting som kan føre til prikker. Sannsynligvis er det fordyce-prikker, som bare er normale talgkjertler. Hvis de er rundt penishodet kan det være det som på Engelsk heter pearly penile papules. Slikt er helt normalt og blir ikke et problem med mindre man insisterer på å klemme dem ut. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 (endret) Jeg har fått kviser på penisskaftet en rekke ganger. Tror ikke det er uvanlig. Kviser kan man få overalt. Endret 18. april 2018 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Det som oppfattes som en kvise kan også være inngrodd hår. En 12-åring begynner å få vekst så kan være det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå