...... Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Synes dette var en helt grei avgjørelse. De aller fleste som spiller Call of Duty gjør det pga multiplayer aspektet. Nåja, halvparten av de som spiller CoD fullfører faktisk kampanjen. http://www.escapistmagazine.com/forums/read/9.937820-Call-of-Duty-campaigns-are-very-popular-The-data-says-so Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Ja ja, da blir dette et CoD spill jeg hopper elegant over da jeg ikke spiller MP. Takk for at du deler denne nyheten med oss Jeg setter faktisk pris på folk som deler tankene sine her inne. Uten de hadde vi ikke hatt noe å snakke om. 2 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Er ikke dette bare helt greit da? Har ikke spilt SP på noen av disse siden MW2. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Ja ja, da blir dette et CoD spill jeg hopper elegant over da jeg ikke spiller MP. Jeg lurer bare på: Blir ikke 500+ kr litt dyrt for 7 timer med SP? Du spiller vel noe MP? Eller kjøper du det når det er på salg? Er spillet bra (SP delen), så blir det spilt flere ganger, nå holder jeg på med Far Cry 5 for tredje gang. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Jeg er fan av singleplayer spill, men på Call of duty og Battlefield så har ikke kampanje/story mode fanget meg. Jeg har kun kjøpt cod og battlefield pga multiplayer delen, så hvis de gjør multiplayeren større, mer maps, mer å gjøre, tillegg til zombies, og kanskje battle royale? dette er veldig positivt i mine øyner hvertfall! GLEDER MEG Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 I grunn bra rom for å gjøre noe mer i online moduset da. Battle Royale moduset kan jo bli interessant for veldig mange. De beholder nok den knøttsmå kartene og det høye tempoet, men for min egen del så fungerer ikke dette lengre. Hadde ikke mange timene online i BO3 før jeg gav det opp. Enspiller delen derimot begynte ganske bra,men så ble det dradd så aaaaaaltfor langt ut. For min del er det i grunn kun plass til ett online spill i slengen, og det er og blir nok aldri COD igjen. Lenke til kommentar
jmalmin Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 CoD uten singel player. Nei kommer aldri til å spille et til CoD spill. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Jeg bryr meg ikke om multiplayer, så står over dette. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 For meg er enspillerdelen + sofa co-op grunnen for eventuellt CoD kjøp... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Man kjøper da ikke CoD for en spiller uansett. Finnes bedre en spiller opplevelse i f,eks Borderlands, Far Cry, Fallout etc. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Jason Schreier på Kotaku kan forøvrig melde om en Battle Royale-modus i stedet. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Ja ja da var de penga spart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå