AfterGlow Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Nettsted hevder at serien gjør en ny vri.– Call of Duty: Black Ops 4 får ikke enspillerdel Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Ja ja, da blir dette et CoD spill jeg hopper elegant over da jeg ikke spiller MP. 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Håper Battlefield følger etter. Singleplayer tar bare vekk tid og ressurser som kunne blitt lagt inn i Multiplayer. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Storkoste meg med de tre første spillene. De hadde en rimelig bra single-player historie, med litt multiplayer slengt på for moro skyld. Deretter gikk det mer og mer over til multiplayer, og nå er single-player endelig død. Bra, da kan jeg glatt drite i hele serien fra nå av. 3 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Litt rart er det jo. Men tempoet i serien er for høyt til at utviklerene klarer å henge med. Håper de lager masse coop oppdrag og lignende da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Vil ikke de nå gjøre at de mister ca. 50% med kunder? Virker for meg som COD fans er slit ganske 50/50, halvparten liker cod for singleplayer og halvparten for multiplayer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Neppe så mye som 50%, men det er nok en del som kjøper CoD bare for singleplayeren. Jeg er en av dem, selv om jeg ikke kjøper alle spillene. Blir interessant å se om salgstallene synker, og eventuelt hvor mye uten singleplayer. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 (endret) Litt rart er det jo. Men tempoet i serien er for høyt til at utviklerene klarer å henge med. Håper de lager masse coop oppdrag og lignende da. Assassin's Creed: Spillene kom alt for raskt, så de droppet en årlig utgivelse, tok seg god tid og lagde et av de beste i serien. Call of Duty: Spillene kom alt for raskt, så de fjernet en stor del av spillet for å møte tidsfristen. Endret 18. april 2018 av Schreiber 3 Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 På tide at noen andre kommer på banen og lager ordentlige enspiller krigsspill. Eneste CoD jeg har likt var CoD2, husker enspiller-delen der godt. Medal of Honor på PS1 var også ganske bra. Håper noen nå ser sitt snitt i at det er et marked for førstepersonsskytespill som fokuserer på enspiller-delen, gjerne satt i WW1 eller WW2. Tror ikke jeg er alene om å være lei lootbokser, levling online og alt det skvipet som følger med der. Har forøvrig ikkje kjøpt et CoD eller lignende spill siden MW på Xbox 360. 3 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Black ops 3 var faktisk veldig greit, spent på hva de gjør denne gangen, har ingen forventninger men er spent på om de vil lage sin egen type Battle Royale som det ryktes om, Close Combat quarters i en by? hurtige games på 15 min, killstreaks som ikke blir for OP såklart Lenke til kommentar
Coming Soon Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 da blir ikke dette cod spillet et kjøp ifra meg liker ikke mp spiller kun spillene for sp men da sparte jeg vist penger der da 1 Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Ja ja, da blir dette et CoD spill jeg hopper elegant over da jeg ikke spiller MP. Jeg lurer bare på: Blir ikke 500+ kr litt dyrt for 7 timer med SP? Du spiller vel noe MP? Eller kjøper du det når det er på salg? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Ja ja, da blir dette et CoD spill jeg hopper elegant over da jeg ikke spiller MP. Jeg lurer bare på: Blir ikke 500+ kr litt dyrt for 7 timer med SP? Du spiller vel noe MP? Eller kjøper du det når det er på salg? Koster jo 150kr nå på kino eller 200for ny bluray så i time pris er ikke 500kr så ille. Folk ser ut til å tro at et spill. Må gi minst en time underholdning pr. Kr man bruker. Men sånn er det ikke. Vil jeg helst ha et fps som varer 10 timer, ja men det ikke pga. Prislappen. Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 De fleste CoD-spill har vel en gratishelg et par måneder etter lansering så da får man spilt kampanjen gratis eventuelt. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Ja ja, da blir dette et CoD spill jeg hopper elegant over da jeg ikke spiller MP. Takk for at du deler denne nyheten med oss Lenke til kommentar
mais4u Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 600kr for halvferdig spill, folk kjøpe det nokk uansett! Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 De fleste CoD-spill har vel en gratishelg et par måneder etter lansering så da får man spilt kampanjen gratis eventuelt. Er jo ingen kampanje.. Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 De fleste CoD-spill har vel en gratishelg et par måneder etter lansering så da får man spilt kampanjen gratis eventuelt. Er jo ingen kampanje.. Tenkte på de som har vært før Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 600kr for halvferdig spill, folk kjøpe det nokk uansett! Helst sant. Season pass MÅ jo kjøpes for at det skal bli fullverdig. Og folk biter på. Cod serien er et av de dyreste spillene som er sånn sett. samme hvert år. 4 DLC, 4 MP brett og et zombie... Lenke til kommentar
Misky Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Synes dette var en helt grei avgjørelse. De aller fleste som spiller Call of Duty gjør det pga multiplayer aspektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå