nickname12 Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Hei Jeg har vært til EU-kontroll som ikke var godkjent - på grunn av ''Avgassutslipp overstiger nivåene som er spesifisert av produsenten. Målt avgass CO.% / M-1 - 0,4.'' Prodsenten deklarer 0.37. Bilen min er Citroen C1 1,0 bensin, 2006 og avgassutslip er enig med EURO 4 eller EURO 5 som er 1 for CO. Er dette helt ok, at bilen min gikk ikke godkjent EU-kontroll ? Lenke til kommentar
overwatch Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 (endret) Hei Jeg har vært til EU-kontroll som ikke var godkjent - på grunn av ''Avgassutslipp overstiger nivåene som er spesifisert av produsenten. Målt avgass CO.% / M-1 - 0,4.'' Prodsenten deklarer 0.37. Bilen min er Citroen C1 1,0 bensin, 2006 og avgassutslip er enig med EURO 4 eller EURO 5 som er 1 for CO. Er dette helt ok, at bilen min gikk ikke godkjent EU-kontroll ? Min bil, diesel, klarte ikke avgassmålingene sist EU. Men så kjørte jeg på med et produkt i drivstoffet som skulle rense motoren og dette fikk målingene kraftig ned. Mener det var et TUNAP produkt. Endret 18. april 2018 av overwatch Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Bensinbil registrert ettet 01.01.2006 skal ikke ha mer enn 0,3%CO på tomgang og ikke mer enn 0,2%CO på forhøyet tomgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå