Gå til innhold

Trådløse øreplugger IQbuds fra Nuhera


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter nye trådløse øreplugger. Har lenge hatt lyst til å prøve IQ Buds denne gangen. Prisen er dog noe høy. 289 $ el 3000 fra CDON.

Lyd generelt er vanskelig, da vi alle har forskjellige preferanser og trådløs lyd er spesielt vanskelig både mtp valgt teknologi, protokoll, batteritid og igjen lydkvalitet som møter ennå større utfordringer når det overføres trådløst. Trådløse earbuds er jo litt ekstremsport mtp liten formfaktor, lav vekt og samtidig kunne levere brukbar batteritid og god lyd. 

 

Nå ser jeg at CDON tar inn disse og lurer jeg veldig på om det er andre som har tatt sjansen på disse og som kan si noe om hva de tenker både om lydkvalitet, støydemping, og ellers litt om de forskjellige funksjoner på IQbuds. Er de verdt pengene? Hvor lenge spiller de musikk før de må lades? Hvor mange ladesykluser klarer "esken" før den må lades? 

 

Hvilke øreplugger ble erstattet med IQbuds? Ble IQbuds en opptur eller nedtur rent lydmessig? Hva med støykansellering? Har du eller har du hatt problemer med å holde stabil trådløst tilkobling? Hvordan er appen, og i hvilken grad gir den mulighet til å justere lyd og div? Hva med oppdatering av firmware? Ser det kommer et par nye modeller fra Nuhera til sommeren, følger de fortsatt opp med oppdateringer til IQbuds som fører til bedre brukeropplevelser? I starten like etter lansering vet jeg det kom hyppige firmware oppdateringer. Litt usikker på om det kan være smart å vente på en av de nye modellen som kommer til sommeren, mtp firmware.  Har jo skjedd før at selskaper dropper å utvikle ny firmware til eldre modeller så snart de slipper nyere modeller. 

Endret av bojangles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...