gonegirl Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Hei! Jeg tenkte at det var greit å lage en tråd for oss som har biologi 2, siden det er mange som har heldagsprøve nå. Eksamen nærmer seg også Her kan vi diskutere oppgaver og hjelpe hverandre osv.! Er det noen som har noen gode tips til hvordan man kan øve på mye stoff i løpet av relativ kort tid? Jeg har en heldagsprøve i biologi som nærmere seg med stormskritt! Har dere også noen tips til hvordan man kan svare godt på del 2-oppgavene? Evt. noen lure strategier? Takker på forhånd og håper på noen gode svar! Lenke til kommentar
Otomai Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 skriver her for å følge med tråden Lenke til kommentar
gonegirl Skrevet 20. april 2018 Forfatter Del Skrevet 20. april 2018 Jeg jobber for øyeblikket med V15 og H15, er det noen som har fasit/vil diskutere svar? Lenke til kommentar
Gutten633 Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg har allerede hatt tentamen for tre uker siden, men jeg kan diskutere noen spørsmål fra del 1/ 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg hadde biologi 2 for ganske mange år siden, og dette en av mine favorittfag! En fin måte å systematisere øvingen på, er å gå igjennom læreplanmålene, og bruk denne som en sjekkliste. Det gjorde jeg også i andre fag, og det gjør jeg også nå på masterutdanningen, for å sikre at jeg både kan, prioritere lesingen og at jeg husker å vise disse i en oppgave. Sjekk denne linken til utdanningsdirektoratet: https://www.udir.no/kl06/BIO1-01/Hele/Kompetansemaal/biologi-2 Se videoer om de tingene du synes er litt vanskelig i biologi, det kan ofte være litt lettere å forstå gjennom illustrasjoner og video. Hvilke områder opplever du selv at du mestrer godt i biologi, og hvilke emner synes du er vanskelig(ere)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå