AnonymDiskusjon Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Har møtt ei som har sagt at hun er en sjalu person hvis hun liker en veldig godt. Har sagt til henne at litt sjalusi er lov, men jeg synes hun virker som en oversjalu type. Vi dater hvis det skulle være noe tvil. For eksempel kan jeg sende en random snap til bestevenninna hennes som hun reagerer på. Jeg sender kun hverdagslige kjedelige snaps av at jeg f.eks går tur, ser på tv, er på jobb osv. Disse snappene sender jeg til alle, så jeg tenker ikke noe særlig over at jeg sender den til denne bestevenninna. Er heller ikke interessert i henne, og det har jeg fortalt denne jenta - at det er HUN jeg dater. Vi har også noen dager streaks, og hun skjønner ikke hvorfor vi må være så opptatte av streaks. Vi begge sender bare hverdagslige snaps som jeg (og sikkert hun) sender til alle. Jeg er ikke opptatt av streaks, men det blir jo noen random streaks med folk i ny og ne. Hun har da også guttevenner som hun skriver med, og jeg bryr meg lite om det så lenge de bare skriver som venner. Virker denne jenta oversjalu? Huff, savner tiden før sosiale medier. Vurderer å kutte ut på alt som er, da det ødelegger mye. Anonymous poster hash: 9b328...37f 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Hvor gamle er dere?Hun høres sinnssykt usikker ut. Hva sier/gjør hun som du ikke liker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå