Beyma Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Heisann! Skiftet fra vanlige pærer til ledpærer, men da slutter 1000m (ekstra fjernlys) å fungere. Tar jeg ut ledpære og setter tilbake vanlig så funker 1000m igjen. Noen som vet hva dette kan forekomme av? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. april 2018 Forfatter Del Skrevet 17. april 2018 feil spenning Noe jeg kan gjøre for å rette opp dette? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 feil spenning Noe jeg kan gjøre for å rette opp dette? Er ingen ekspert dessverre, men jeg regner med at det er forskjell i hvor mye strøm LED pærene trekker, og hva 1000metringene er laget for, derfor må du nok montere en motstand eller noe for å rette opp hvor mye strøm de trekker. Sikkert noen som kommer inn med mer nøyaktig info, sjekk hva som står på utstyret og pærene. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 (endret) Tipper feil polaritet. På LED er det ofte forskjell på pluss og minus. Endret 17. april 2018 av sedsberg Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Er det i ekstralyktene eller de originale fjernlysene du setter LED-pærer i? Setter du de i ekstralyktende er det garantert som sedsberg skriver feil polaritet. Setter du de i de originale fjernlysene er det nok som Sampson skriver. Hva slags bil er det du har? 1 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. april 2018 Forfatter Del Skrevet 18. april 2018 Ja, har satt de i orginallysene. Er en H4 pære som sitter i en mitshubishi space star 2004. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. mai 2018 Del Skrevet 17. mai 2018 Hadde det samme problemet selv. Hadde vanlige halogenpærer (H4) og satte inn LED pærer og da virket ikke 1000 meterene, men monterte et sånt sett som dette fra Biltema og da fungerer det som det skal.http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Belysning/Belysning-ovrig/Kabelsett-for-lyskaster-2000040790/ Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 21. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2018 Hadde det samme problemet selv. Hadde vanlige halogenpærer (H4) og satte inn LED pærer og da virket ikke 1000 meterene, men monterte et sånt sett som dette fra Biltema og da fungerer det som det skal. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Belysning/Belysning-ovrig/Kabelsett-for-lyskaster-2000040790/ Takk, skal prøve dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå