iR' BR34K Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Kjem med hovudsett retta mot konkurransespeling.ANMELDELSE: Logitech G PRO Gaming Headset Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Men hvordan er holdbarheten? mine siste logitech g35 headset har knekt på samme plass. derfor bytta jeg over til Sennheiser Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 17. april 2018 Forfatter Del Skrevet 17. april 2018 (endret) undefined Litt vanskeleg å kommentere så mykje på det endå når det er mest plastikk, men G PRO er definitivt langt meir robust enn G35. Det skal ein del meir til for at denne knekk, trur eg. Lyden på Sennheiser 360/Game vil nok uansett vere ein del betre, så du gjorde nok eit godt kjøp der. Endret 17. april 2018 av iR' BR34K 1 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Jeg var svært skuffa over G933 og returnerte det etter et par dagers testing. Bytta til hyper x cloudalpha. Definitivt det beste headsettet jeg har hatt til gaming i tillegg til at det var rimeligere. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Kan bare snakke for meg selv, men G633 og G933 var ubrukelige for meg da de sklei av hodet mitt bare jeg lente meg litt bakover med hodet (spesielt når jeg strakk nakken). Så om de går bort fra det designet så gjør det ingenting.... Dog... Har gått over til Astro A50 og kan ikke se jeg bytte headset med det første.... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Hadde G35 en gang. Aldri vært borti i noe verre hva byggekvalitet angår. Knirket i den billige plastikken uansett, hele tiden. Ræl rett og slett. Lenke til kommentar
Sinitrix Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Foresten....hva betyr overskriften? "Logitech går fullstendig vekk frå utsjånaden me er vande med". Skjønner ikke settningen i det heletatt :s logitech går fullstendig vekk fra.... Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Foresten....hva betyr overskriften? "Logitech går fullstendig vekk frå utsjånaden me er vande med". Skjønner ikke settningen i det heletatt :s logitech går fullstendig vekk fra.... ...utseende vi er vant til. 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Ska du ha övertag i PUBG så se inte längre än open back Audio Technica. ATH-ADX serien. Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 20. april 2018 Forfatter Del Skrevet 20. april 2018 Ska du ha övertag i PUBG så se inte längre än open back Audio Technica. ATH-ADX serien. Heh, er vel akkurat det eg skriv i artikkelen. ATH-AD700 er heilt konge i PUBG. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå